Avatar billede lordcyrik Nybegynder
01. december 2003 - 12:48 Der er 7 kommentarer

Crusoe TM8000

Kan så absolut ikke finde en dansk forhandler af bærebare med disse processorer.

wtb Crusoe TM8000 for 50 points
Avatar billede vistodk Nybegynder
01. december 2003 - 13:22 #1
Avatar billede vistodk Nybegynder
01. december 2003 - 13:23 #2
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
01. december 2003 - 14:22 #3
topnordic er en ***** side hvor jeg bare vælter rundt og læser om alle de fine ting de kan..fandt aldrig nogle produkter til salg.

Danbit sælger ikke til private, og jeg syntes heller ikke jeg kunne se nogle laptops.
Avatar billede vistodk Nybegynder
01. december 2003 - 15:44 #4
- RING til topnordic

- Spørg Danbit hvem de så anbefaler
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. december 2003 - 15:25 #5
dude, jeg gider ikke ringe til danbit for at snakke med dem om en anden forhandler. hvis de overhovedt vil oplyse mig sådan en.

Og hva jeg kan se fra den anden side sælger topnordic ikke noget jeg kan bruge..hvis de over hovedt sælger noget.

anyway, har besluttet mig for en intel, gide ikke bruge mere tid på at finde en forhandler af de processorer.
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. december 2003 - 15:26 #6
..
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
02. december 2003 - 15:27 #7
wut ¿