Avatar billede olh Nybegynder
01. december 2003 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

små og utydelige skrittyper

Hej
Ja, hvordan er det nu jeg få min bærbar til at vise skriftyper som kan læses. Når jeg er på en web sider og f.eks. i forklaringerne i hjælp og vil læse, er skrifttyperne så små og utydelige at det ikke er muligt at læse dem.Der må være en indstiling som det er blevet ændret. Jeg har prøvet at skrifte skærm indstilling. Jeg har prøvet med størrer typer under skærm. Men nej, det har ikke hjulpet.
Hilsen OLH
Avatar billede wickedd Juniormester
01. december 2003 - 16:03 #1
Hold Ctrl nede, mens du dreje på hjulet som sidder på din mus :)
Der kan du teksten større eller mindre, afhængig af hvilken vej du drejer hjulet (hvis du altså har et)
Avatar billede wickedd Juniormester
01. december 2003 - 16:04 #2
Du kan f.eks. teste og se om det virker på www.google.com
Avatar billede olh Nybegynder
01. december 2003 - 16:09 #3
Hej Wickedd
Det er flot, det var lige det jeg sad og manglede.