Avatar billede k_nielsen Nybegynder
01. december 2003 - 17:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Send side med mail

Hej....

- prøver én gang til, da der ik er respons på det andet indlæg... - er ved at være temmelig desperat nu... :) :)

- hvordan sender man en side indsat i en mail... - det ska være ligesom, når man i browseren klikker på Filer --> send --> side med e-mail.  - altså så siden er indsat i mailen, og ik kun som link... - forestiller mig, at når man har udfyldt bestillingen, trykker man så på send, og så popper der en mail op, med forudindtastet mailadr. og så siden indsat i det.... pleeeaase... help... :) :)
- det haster ret meget..!!! - andre forslag til hvad man ka gøre er oss velkomne...

mvh

Kenneth
Avatar billede tjaz Nybegynder
01. december 2003 - 17:27 #1
Dvs du vil sende en email som HTML ?
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
02. december 2003 - 07:57 #2
nja... ka man ik sende en mail, med en html-kode indsat ??
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
02. december 2003 - 08:42 #3
ok... har lige fundet ud af, at man ik ka maile en indsat "Active-X" objekt i mailen...sååå.... så ka jeg ik bruge det... men, hvor ka man så finde, en "bestillings-formular" til ordrebestilling ? - som udregner pris og evt. rabat ved mængdebestilling ??
Avatar billede k_nielsen Nybegynder
04. december 2003 - 08:03 #4
spg annulleret.... :)