Avatar billede predator-experten Nybegynder
05. december 2003 - 00:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan ikke køre bin steam hlds bin fil

jeg har dl hlds_l_1120_full.bin fil til min server. Men når jeg skriver: ./hlds_l_1120_full.bin
kommer den med denne fejlmeddelelse:

extracting /usr/steam/hlds_l_1120_full.tgz...
hlds_l_1120_full.bin: error extracting payload, No such file or directory

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2003 - 00:29 #1
Lyder som om downloadingen gik galt.
Avatar billede predator-experten Nybegynder
05. december 2003 - 13:15 #2
ok, tænkte det ku være det, men det lyder da ldt underligt :S
Der var ikke nogen error message.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2003 - 13:45 #3
Eventuelt kunne det være, at den først prøver at oprette en mappe, men ikke har rettigheder, og derefter prøver at oprette en fil i den mappe.

Installerer du som root?
Avatar billede predator-experten Nybegynder
06. december 2003 - 00:06 #4
Det har jeg faktisk også lige tænkt på :D
Men jeg logger ind som root, så det er lidt underligt, men der er stadig filer jeg skal ændre rettigheder på for at bruge, selvom jeg er root.
Avatar billede predator-experten Nybegynder
06. december 2003 - 00:13 #5
så, har løst problemet, lavede bare mappen før inst.
Avatar billede predator-experten Nybegynder
07. december 2003 - 15:01 #6
sandbox, dit svar var tæt nok på, det var med rettighederne, så jeg lavede selv mappen før inst. Hvis du sender det som svar får du pointne
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2003 - 17:16 #7
OK, her har du et svar...