Avatar billede yeti Nybegynder
06. december 2003 - 09:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til HP cd-writer 9200i

Jeg mangler en xp driver til min hp cr-writer 9200i. Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede yeti Nybegynder
06. december 2003 - 11:47 #2
Ja ja den kunne jeg såmænd også finde, men man kan blot få lov til at vente til på mandag og så ringe og bestille en cd-rom. Jeg vil gerne finde et sted at hente driveren nu......
Avatar billede bredker Nybegynder
06. december 2003 - 11:52 #3
du kan da bare hente den driver du vil fra siden
du skal nok registrere dig , men der går højest et par minutter før du kan få lov at hente driveren
Avatar billede bredker Nybegynder
06. december 2003 - 11:54 #4
har selv hentet drivere nogle gange fra HP , det er der ingen problemer i , man skal ikke vente , det er bare en mulighed du har hvis du vil have den på cd
Avatar billede yeti Nybegynder
06. december 2003 - 11:56 #5
Jeg kan kun få lov at hente nogle programmer. Prøv engang at klikke på Windows XP og se hvad der er
Avatar billede bredker Nybegynder
06. december 2003 - 12:00 #6
hvis det er fordi den ikke vil brænde , er det også et pogram du skal bruge
driveren til drevet har du ikke behov for , da den bruger en standartdriver , som der er på din xp cd
Avatar billede yeti Nybegynder
06. december 2003 - 12:01 #7
Windows xp registrerer brænderen som en ide, selvom det er en scsi
Avatar billede yeti Nybegynder
06. december 2003 - 22:36 #8
Jeg tager fat i hp på mandag