Avatar billede nanoni Nybegynder
06. december 2003 - 16:50 Der er 4 kommentarer

Internet Forbindelse

Okayi. Her er mit spørgsmål.

Jeg har en internet forbindelse der hedder 1024/256

Jeg kan downloade nogle filer generralt (foreksempel
fra FilePlanet ) Det højeste jeg har hentet med som fra
sådan et sted mener jeg har være med omkring 400/kbit/s
til 500/kbit/s  Der ud over bruger jeg 2 Filesharing programmer som Emule og Overnet. På

overnet har jeg højest henter med 40/kbit/s fra en. Og ja,..bare generalt tror jeg at jeg

højest har været oppe og hente med (imellem 20 til 50/Kbit/s sammenlagt over Emule.

Der ud over spiller jeg Pc spil Online - Hvad kræves der af forbindelse mindst for at

spille på servere og have
ping tid på Ca. 50, som jeg har nu. Og det er vel kun de 1024 der bliver brugt når man

spiller online, er det ikke?

Spørgsmålet er så: Hvis jeg havde 512/256/kbit/s
Ville jeg så kunne spille som hvad vil ping tiden være?

Og i jeg ikke kan downloade med mere over FileSharing programmer. ? Vil jeg så ikke stadig

downloade med
det samme over FileSharing programmer med en forbildelse
på 512/256? - Desuden tror jeg ikke at de fleste har deres Filesharing programmer sat til

at uploade med 256 eller 512/kbit foreksempel. Så skal man vel kende som have adgange til

FTP server for at få fuld udnyttelse af de 1024 som jeg har, skal man ikke.


( Hvad er mit Internet Forbrug )
Forbindelse - 1024/256

Emule/Overnet - Til sammen, højeste speed 50/kbit/s vil jeg tro

Og så spille jeg Pc spil Online

Email + Chat og Surfer lidt.

Skal lige nævnes til sidst at jeg har Router på = LinkSys EtherFast BEFSR41 og har denne

koblet til en mini Switch 10/100m, hvor jeg har koblet min computer i+ plus den anden jeg

har (som dog ikke er sat til for tiden da dens skærm sprang) Og så køre jeg med Firewall

Norton 2002.

Hilsen Mig
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2003 - 16:51 #1
Hvad er dit spørgsmål?
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. december 2003 - 16:58 #2
Spørgsmålet er så: Hvis jeg havde 512/256/kbit/s
Ville jeg så kunne spille som hvad vil ping tiden være?

svar : ja
Avatar billede Slawomir Seniormester
06. december 2003 - 17:04 #3
1024/256 vil jeg sige er rimmeligt meget. hvis du har abb. hos tdc kan du godt prøve dig frem, koster hverken mere eller mindre
Avatar billede lybech Nybegynder
06. december 2003 - 19:48 #4
jeg har afaret at ping tiden er forskellig fra spil til spil,
jeg har lige opgraderet fra 1024/512 til 2048/512 uden stigning i
prisen. der er jo også dsl-krig i øjebliket, så hvis du har abb. hos tdc
kan du saktens opgradere til det der passer dig.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester