Avatar billede wong Nybegynder
07. december 2003 - 13:05 Der er 7 kommentarer

fUnc mousepad

Hej.
jeg ville høre om der er et sted i HILLERØD man kan købe en fUnc mousepad ?!! jeg skal bruge den inden d. 10.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
07. december 2003 - 13:21 #1
Det er der færreste off-line butikker der har fUnc liggende på lager! Og specielt i Hillerød.
Du skal bestille den på nettet. Find og butik der har den på lager og bed til at du kan nå at få den hjem til dig ingen så få dage.. =)
Hvis det er så har jeg har et par Steelpads og enkelte Hvide (gennemsigtige) Icemat's liggende på lager. Kom ned forbi AJ Elektronik og Data i Hillerød ...
Avatar billede wong Nybegynder
07. december 2003 - 13:25 #2
ok hvordan skal man sige til dem at den skal være hjemme inden d. 10?
jeg vil prøve fUnc :D
Avatar billede chalde Seniormester
07. december 2003 - 13:58 #3
Ring til de butikker der har den, og hør om de kan levere inden den 10.
Avatar billede cool_casper Nybegynder
07. december 2003 - 14:55 #4
Simpelt! :)
Avatar billede predator-experten Nybegynder
07. december 2003 - 16:48 #5
ikke for at være negativ :)
Men jeg ville købe en steelpad 4D, den er lidt ligesom en func (meget bedre efter min menning) og kan købes til 100kr det rigtige sted (check edbpriser.dk).
Avatar billede cool_casper Nybegynder
08. december 2003 - 00:13 #6
Jeg ville også bruge steelpad istedenfor.. :)
Avatar billede kenp Novice
26. december 2003 - 16:39 #7
det er efter den 10? eller var det 10 december 2009 du skulle bruge den! (hint husk at lukke spørgsmål igen)