Avatar billede csuperman Nybegynder
08. december 2003 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fading fra et billede til et andet.

Hey.

Er der nogle der kan fortælle hvordan jeg kan få et billede til at fade over i et andet?

Det er ikke til en hjemmeside, det skal bare være et billede(gif eller andet).

Eks:
Jeg har et billede af en elefant, som stille og roligt fader over, og bliver til en giraf. :-)

Med venlig Hilsen
Csuperman.
Avatar billede kop Nybegynder
08. december 2003 - 11:31 #1
du kan hendte et moph værktøj her http://www.fantamorph.com/samples.php?ixSample=8. jeg tror det er det du taler om. det er meget sjovt
Avatar billede csuperman Nybegynder
08. december 2003 - 11:53 #2
Det er præcis hvad jeg søgte.
Tak for hjælpen. :-)