Avatar billede d-fens Nybegynder
12. december 2003 - 16:55 Der er 1 løsning

Exchange 2000 - GAL virker ikke

Jeg har idag installeret exchange-server nr. 2 i vores domæne.

Serveren kører DC + GC + Exchange 2000 Enterprise
W2k Sp4, E2k SP3 + PostSp3-rollup.
Serveren er nyinstalleret fra bunden.

Men ligepludselig er vores global addresslist væk fra outlook.
Hvis jeg tager et preview fra System Manager er der ingen problemer.

Kan det være pga at jeg ikke har en RUS for den nye server? Hjælp.
Avatar billede dfens Nybegynder
15. december 2003 - 12:41 #1
Problemet er løst.
En ny exchange server opdaterer automatisk AddressBookRoots, og derfor giver det problemer med exchange-servere der er baseret på Microsoft ASP whitepapers.