Avatar billede jonashansen Nybegynder
13. december 2003 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mp3 afspiller kaput?

Jeg købte en Napa pa22 mp3 afspiller med 128mbram i sommers. Det er en lille afspiller af den type(pendrive) der også bare kan bruges til at fragte andre filer og lign. via usb. Mit problem er at lige pludselig kan jeg ikke afspille musik mere... jeg kan dog stadig fragte filer - hvad er der galt??
Avatar billede zulu_dk Nybegynder
13. december 2003 - 22:30 #1
Har du prøve at formattere den, så den er helt tom?
Hvad gør den når du prøver at afspille musik?
Kan du se numrene, der ligger på den fra dens display (hvis den har sådan et)?
Avatar billede thecrab Nybegynder
14. december 2003 - 00:05 #2
Husk at den skal formateres ved fat og IKKE fat32...
Avatar billede bleze Nybegynder
14. december 2003 - 00:18 #3
I sommers? Så er der stadig garanti på! Få den byttet til en ny and let the music flow again
Avatar billede jonashansen Nybegynder
21. december 2003 - 17:47 #4
windows melder om fejl når jeg prøver at formatere, min afspiller har ikke noget display. www.mp3hardware - hvor jeg købte afspilleren eksisterer ikke mere desværre