Avatar billede exp5 Nybegynder
14. december 2003 - 13:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lydoptager program

hej.

Jeg har en WAV fil, hvor der kun er instrumenter der spiller. Findes der så en lydoptager, hvor man med sin mikrofon kan indspille en sang, hvor den wav fil automatisk bliver lagt i baggrunden som instrument lyde ? (Uden man skal til at optage den lyd med, samtidig med man synger, for det kommer ikke til at lyde så godt)

Håber i forstår ;)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
14. december 2003 - 13:55 #1
du kan hente et her: http://www.goldwave.com/ det er godt nok et prøveprogram, men man kan bruge det så lang tid man vil, og det eneste der er dårligere end den rigtige version er at man højest må klikke et vist antal gange inde i programmet før man ska' starte det igen, men det er så mange gange at det er ligemeget :-/
Avatar billede gil-galad Nybegynder
14. december 2003 - 13:56 #2
man å højest lave 150 kommandoer før man skal lukke programmet og starte igen, står der      det er vist også rigeligt
Avatar billede exp5 Nybegynder
14. december 2003 - 14:09 #3
tak, ved du sådan ca hvordan man gør? Jeg har fundet ud af hvordan man optager, men hvordan ligger man den instrumenterne oven i ?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
14. december 2003 - 14:14 #4
Avatar billede exp5 Nybegynder
14. december 2003 - 14:19 #5
Tak!
Avatar billede gil-galad Nybegynder
14. december 2003 - 14:20 #6
det var da så lidt