Avatar billede flemming Nybegynder
12. april 1999 - 00:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan stopper man e-mail fra eksperten

Efter at have svaret på et par spørgsmål i ASP gruppen glemte jeg en enkelt gang af fjerne markeringen ud for e-mail notifikation og nu vælter hagler det ind med "møg irreterende" e-mail's  postkassen. Hvordan stopper man det ?

Avatar billede Dan Nim Seniormester
12. april 1999 - 23:21 #1
Gå ind på denen adresse

http://eksperten.dk/eksperten/bruger.asp?flemming

Så skulle du gerne få din egen profil
Avatar billede flemming Nybegynder
12. april 1999 - 23:25 #2
Tak!  Men eksperten har brug for hjælp:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC
[Microsoft][ODBC Microsoft Access 97 Driver] Syntax error (missing operator) in query expression 'BrugerID ='.
Drivers error '80040e14'

/eksperten/respons.asp, line 61
Avatar billede Dan Nim Seniormester
12. april 1999 - 23:26 #3
Ja. Det ved jeg :(
Avatar billede admin Novice
13. april 1999 - 08:08 #4
Jeg kigger på problemet.
Avatar billede admin Novice
13. april 1999 - 08:30 #5
Fejlen er rettet.  :)  Beklager!
Avatar billede admin Novice
13. april 1999 - 08:31 #6
eller ? Hvordan fik du fejlen vedr: /eksperten/respons.asp, line 61
Avatar billede flemming Nybegynder
13. april 1999 - 21:16 #7
Den kom da jeg skulle godkende svaret fra charstuff, men jeg har set den før (samme fejl med brugerid) i asp gruppen - og mens vi er ved det, kunne i ikke
sætte siden op så man per default IKKE får tilsendt e-mail !

PS: Som svar på "udfør" på dette indlæg fik jeg ::

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access 97 Driver] Syntax error (missing operator) in query expression 'BrugerID ='.

/eksperten/respons.asp, line 61
Avatar billede flemming Nybegynder
13. april 1999 - 21:18 #8
Det er når man fravælger e-mail at fejlen opstår. jeg har prøvet 4 gange i træk hvor den fejlede når e-mail er fravalgt og hver gang , bang!

med e-mail chekket - no problemo
Avatar billede admin Novice
13. april 1999 - 21:45 #9
Prøv igen. Det skulle gerne virke.
Den erstatter dog " " med "-". Det skal du ikke tage dig af.
Avatar billede admin Novice
13. april 1999 - 21:47 #10
test...
Avatar billede admin Novice
13. april 1999 - 21:51 #11
ok, undskyld!, fejlen er fundet og rettet. Beklager! Jeg troede fejlen lå i bruger.asp...

Med tiden bliver det sådan at man stort set kan skræddersy hele Ekspertens opførelse efter sit eget behov.  :)
Avatar billede flemming Nybegynder
14. april 1999 - 11:18 #12
Ok, for mange point får man for at hjælpe Eksperten ;=)
Avatar billede flemming Nybegynder
14. april 1999 - 11:18 #13
Og så virker nu med e-mail fravalgt, godt!