Avatar billede henrikmoller Nybegynder
15. december 2003 - 10:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opportunistic file locking

Jeg render af og til ind i filservere der har slået "opportunistic file locking" til. Det giver en del knas med mine løsninger, så nu søger jeg en metode til simpelt at afgøre om en filserver har slået det til.

Mit problem er at jeg sjældent får lov til at gå ind og kigge i registreringsdatabaser m.v. så jeg søger en metode til at afgøre det ved kun at have adgang til et shared directory. Dette urimelige (:-) krav skyldes at jeg stadig møder Novell miljøer.

MVH

Henrik
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
24. januar 2005 - 13:59 #1
svarer for at kunne lukke - rydde op
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
24. januar 2005 - 14:01 #2
lukker
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
24. januar 2005 - 14:01 #3
prøver igen at lukke