Avatar billede lch Nybegynder
17. januar 2001 - 13:25 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Puslespil + link

Er der nogen der kan hjælpe med et program der kan lave et billede om til at ligne et puslespil og hvor man kan bruge delene til at klikke på som links?
Avatar billede cholm Nybegynder
17. januar 2001 - 13:26 #1
Jeg lytter lige med :-)
Avatar billede sh-dk Nybegynder
17. januar 2001 - 13:32 #2
Det kan Corel Draw ved hjælp af skæreværktøjet som ligger under nodeværktøjet
Avatar billede sh-dk Nybegynder
17. januar 2001 - 13:35 #3
Hvis du kun skal have billedet i lige firkanter (det ved jeg godt ikke er puslespilsbrikker) så findes der et program som hedder slicer. Det er meget nemmere at arbejde med.
Avatar billede jwolf Nybegynder
17. januar 2001 - 14:03 #4
jeg ville bruge adobe photoshop eller imageready.. kommer an på hvordan brikkerne skal se ud.. fordelen ved imageready at den kan lave html siden med links på for dig.. :)
Avatar billede lch Nybegynder
17. januar 2001 - 14:39 #5
Prøv lige at se denne hjemmeside:
http://www.michaeltweiss.de/body.html

Klik på \"galleries\" så kan I se hvad det er jeg mener.

Er det bare mig eller kører eksperten enormt langsomt idag?
Avatar billede lch Nybegynder
17. januar 2001 - 15:01 #6
Er der en side hvor man kan downloade en shareware el. lign. af ImageReady?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. januar 2001 - 15:05 #7
Prøv at kigge her for en rigtig puzzle-udgave til Photoshop:
http://www.avbros.com/software/index.html
Avatar billede lch Nybegynder
17. januar 2001 - 15:45 #8
fotograf: Jeg prøvede lige at downloade fra avbros, men lige umiddelbart ser det kun ud til at være et hjælpeprogram. Skal jeg have selve Photoshop for at kunne lave en prøve?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. januar 2001 - 16:11 #9
Det er som der står på sitet:

Plug-in for Photoshop, PaintShopPro, PhotoPaint...

-så ja du skal have et billedbehandlingsprogram, men det skal du jo også til alt muligt andet internet-fremstilling