Avatar billede benneharli Juniormester
18. december 2003 - 16:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tilslutte c$ på xp fra w2k

Jeg har 2 pcer på netværk

A: Windows 2000
B: Windows XP

Mit problem er at når jeg vil tilslutte c$ sharet på A fra B promptes der fint for adgangskode, jeg taster brugernavn og adgangskode for PC A, og jeg får lov til at tilslutte.

Men når jeg så vil tilslutte C$ sharet på PC B fra A knækker filmen. Jeg bliver godt nok promptet for adgangskode og password, men får ikke lov til at logge på.

Hvad kan der være galt.

(Bare lige til en orientering, så er begge brugere oprettet på begge maskiner, for en sikkerheds skyld, så det i hvert fald ikke var det der var problemet.)
Avatar billede cablecat Nybegynder
18. december 2003 - 16:12 #1
du skal disable simple fileshareing paa windows xp
Avatar billede benneharli Juniormester
30. december 2003 - 00:09 #2
takker