Avatar billede ziko Nybegynder
21. december 2003 - 10:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til phpmyadmin ?

Hej
Jeg søger lidt hjælp til oprettelse af en tabel i phpmyadmin, tabellen skal bruges til et login script.

Nogle som kan hjælpe med det ?

//Ziko
Avatar billede Jman Praktikant
21. december 2003 - 10:48 #1
phpmyadmin ?
Skal du så ikke spørge i kategorien PHP ?
Avatar billede ziko Nybegynder
21. december 2003 - 10:49 #2
Nej for jeg skal bruge det i sammenhæng med et ASP script om skal forbindes med My SQL
Avatar billede billen Nybegynder
21. december 2003 - 10:51 #3
kan du da udføre php på den asp-server?
Avatar billede ziko Nybegynder
21. december 2003 - 10:53 #4
Ja, det er hos b-one.net
Avatar billede billen Nybegynder
21. december 2003 - 10:58 #5
Hvad er det, du ikke kan finde ud af? Er det phpmyadmin og hvordan man opretter en tabel igennem den? Eller hvilke felter som du skal have med i din tabel?
Avatar billede ziko Nybegynder
21. december 2003 - 11:03 #6
Jeg har spurgt efter et login script her på siden os, så var der en skrev noget kode til mig, så skulle jeg selv oprette en tabel skrev han, som sku hedde tblBrugere og deri sku jeg lave 2 tabeller , en der hedder brugernavn og en der hedder kodeord.
Jeg ved så ik helt hvordan det skal foregå, jeg synes de script jeg har hentet hvor databasen var med, var der en database fil med... ? Og jeg ved heller ik helt hvad de forskellige celler og tabeller skal oprettes i phpmyadmin.
Avatar billede billen Nybegynder
21. december 2003 - 11:05 #7
ok.. så lad mig lige guide dig igennem (med mindre du ved hvordan man udfører færdig sql kode i phpmyadmin). Hvilken version af phpmyadmin kører du?
Avatar billede ziko Nybegynder
21. december 2003 - 11:07 #8
Har du icq ? Det vil vist være lidt nemmere ?
version 2.3.2
Avatar billede billen Nybegynder
21. december 2003 - 11:16 #9
Nej. men jeg er på IRC: #zikoeks @ quakenet
Avatar billede billen Nybegynder
21. december 2003 - 11:36 #10
Det skulle være det ;o)
Avatar billede ziko Nybegynder
21. december 2003 - 11:37 #11
Tak for hjælpen....