Avatar billede playr Nybegynder
29. december 2003 - 01:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Zelda Walkthrough?

Hej allesammen!

Kan godt være dette spørgsmål lyder underligt, men jeg har fået købt mig "Zelda - The Windwaker" til min gamecube og jeg er stået fast så hvis nogen har klaret spillet ville det være en RIGTIG STOR HJÆLP her...

Jeg er kommet til den Ø med dragen som har sin hale ned i sådan noget lava hvor der er en KÆMPE scorpion af en slags, den der pil bliver ved med at pege på det øje, har prøvet at slå det, kaste ting på det men der sker intet, kan nogen fortælle hvad jeg skal gøre for at dræbe monsteret? Please..
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
29. december 2003 - 01:19 #1
Avatar billede playr Nybegynder
29. december 2003 - 01:21 #2
http://www.vgpro.com/games/game_cheats.php?id=410

her var den og jeg klarede det YEAH!