Avatar billede sako Nybegynder
29. december 2003 - 13:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

mp3 loop

Har lavet en lydfil i cool edit 2000 og det virker perfekt hvis man prøver loop funktionen i dette program- men så snart jeg skal have det over i flash kører loopet ikke optimalt  - der er en kort forsinkelse mellem loopene - kan man ikke undå det ??
Avatar billede pyroman Nybegynder
29. december 2003 - 18:03 #1
Der plejer normalt ikke at være noget mellemrum mellem afspilningen af lyden flere gange, i hvert fald ikke hvis du bruger Sound-objektet - så fejlen må ligge i din lydfil - måske kan der være en lille pause bagefter som det der program ikke registrerer...
Jeg ved ikke om det kan ske hvis du afspiller din lyd i frame-objekt...

/Filip
Avatar billede sako Nybegynder
29. december 2003 - 18:14 #2
hmmm det må jo være cool edit der tilføjer lidt silents tilsidst - jeg kan bare ikke klippe det væk desværre
Avatar billede pyroman Nybegynder
29. december 2003 - 19:20 #3
Har du ikke en wave/mp3-editor hvor du lige kan klippe den lille "pause" af enden?
Og du afspiller lyden gennem actionscript med sound-objekt??
Avatar billede sako Nybegynder
29. december 2003 - 19:25 #4
det har jeg gjort med cool edit - det virker perfekt i dette program - men så snart den ryger i flash kommer denne lille pause - det er ikke mere end 1 sekund - men det er jo træls i et loop der bare skal køre
Avatar billede spooolll Nybegynder
30. december 2003 - 15:20 #5
prøv at hente din lyd-fil ind i cool edit igen...
jeg tror selv at cooledit tilføjer lidt før og efter lyd-filen, selv om man sletter det.. det gør den ihvertfald på min
Avatar billede sako Nybegynder
30. december 2003 - 20:53 #6
Det ser ud som om du har ret - men nu har jeg prøver 3 forskellige programmer - de gør det alle sammen - kan man ikke få et editor program der ikke gør det - så det er ikke flash det er galt med ...
Avatar billede ohmish Nybegynder
23. april 2004 - 19:11 #7
det ER flash der laver huller.
Avatar billede sako Nybegynder
24. april 2004 - 13:38 #8
vil det sige det ikke kan lade sig gøre ... ?
Avatar billede ohmish Nybegynder
24. april 2004 - 13:47 #9
jo, hvis du bruger Start eller Event istedet for Stream.. et loopet stream i flash giver et lille hak ved "genstart". Det virker hos mig ihvertfald, og jeg bruger også Cool Edit (som nu hedder Adobe Audition)
Avatar billede sako Nybegynder
25. april 2004 - 14:10 #10
tak for tippet det virker også her