Avatar billede codpiece Nybegynder
30. december 2003 - 15:40 Der er 1 løsning

WAP adgang på Tele2 tank-op abonnement?

Jeg har en Nokia 3510 med WAP, men jeg kan ikke få den til at virke med Tele2's Tank-op abonnement.

Jeg har googlet hele www.tele2mobil.dk igennem men det eneste de nævner er deres skod www.tele2menu.dk, som endda ser ud til at være på vej ud :ø(

Jeg kan se i displayet at jeg kører på Sonofons net, men det virker ikke at bruge Sonofons opsætning...
Avatar billede codpiece Nybegynder
05. januar 2004 - 22:57 #1
Fandt selv det [negative] svar på www.mobildebat.dk: "Jeg fik mit nummer flyttet over fra Tele2 til TDC Mixit fordi at de ikke undstøtter: Wap, GPRS og såen så der er mange ting du ikke kan med Tele2 ... Har fået det af vide ved deres kundeservice"

Lukker igen

// codpiece