Avatar billede oktober Nybegynder
03. januar 2004 - 18:54 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Counter strike

jeg har før spillet counterstrike en del,men solgte så min computer, nu har jeg igen fået erhvervet mig en sådan, og vil til at spille CS igen, jeg har spillet, ikke noget problem der. jeg bruger  Cs MOD version 1,5

1.
Jeg havde får fået lavet sådan at jeg bare kunne trykke på F2 for at købe et bestemt våben og på F3 for et andet, og på - for at få hjelm og skudsikker vest og fuld amo + håndgranat. Hvordan får man det til at virke igen ? er der evt. nogen steder man kan hente de filer som får netop det til at virke.

2. jeg hoster også lidt på et lan, og vil gerne have antigravity til at virke hvordan gør man det ? har før spillet med det. der er også andre funktioner som jeg gerne vil have til at virke hvor finder jeg info/hacks til det?

På forhånd tak
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2004 - 19:08 #1
http://www.twhi.org/cspages/skookiebindsforcsrd.htm

Her er buy scripts

Hacks får du ikke af mig for dem bruger jeg ikke og vil ikke vide hvor de er eller virker... ;0)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
03. januar 2004 - 19:08 #2
1.

gå ind i din HL/CS mappe... (f.eks.  c:\sierra\counter-strike\)

herefter går du ind i "valve mappen" og "cl_dlls"  (c:\sierra\counter-strike\valve\cl_dlls\

her ligger 3 filer.. de 2 af dem blokerer for F1 og F2 tasterne...

slet de to af filerne, så der kun ligger den tilbage der hedder "client.dll"

kan ikke huske hva de to andre hedder da jeg selv har slettet dem ;-)

MEN HUSK  at du IKKE må slette client.dll

2.  kommando til gravity ->>  sv_gravity    (værdi standard er : sv_gravity 800

den sætter du bare ned på eks 200, så springer folk rundt som gale :-)

(bare spørg om resten af de kommandoer du mangler, så kan jeg dem alle i hovedet ;-)  )
Avatar billede -zonic- Nybegynder
03. januar 2004 - 19:09 #3
det var så et svar ;-)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
03. januar 2004 - 19:10 #4
hvis du mangler hjælp til at lave buyscript kan du bare sige hvad der skal i, så skal jeg nok lave et til dig :-)
Avatar billede andersenph Nybegynder
03. januar 2004 - 19:11 #5
http://mitglied.lycos.de/TDEterminator666/Termi/

Tag dem der hedder benalias de er gode
Avatar billede oktober Nybegynder
03. januar 2004 - 19:15 #6
--> -zonic- kan du ikke skrive nogen af de komandoer du kan så kan jeg bare bruge dem... :) så får du point...
Avatar billede -zonic- Nybegynder
03. januar 2004 - 19:20 #7
jamen jeg kan jo dem alle ;-)

men hvad vil du med kommandoerne ? sig hvad du vil have serveren til, så skriver jeg kommandoerne ! :-)

for der er sgu mange, men hvis det er sådan nogle fun-mode ting, så kræver det at din server har enten admin_mod eller amx_mod
Avatar billede oktober Nybegynder
03. januar 2004 - 19:34 #8
det har den, men kan ikke rigtigt finde de forskellige kommandoer nogen steder, jeg bruger Admin_mod... jeg er meget intresseret i sjove ting....
Avatar billede oktober Nybegynder
03. januar 2004 - 19:38 #9
eks.vis vil jeg gerne have en spiller som skyder sin egen med spiller til at blive til en kylling eller ligende... har haft det til at virke før, men det er ved at være alt forlang tid siden, så kan ikke huske hvordan det lige virker...
Avatar billede badassguy Nybegynder
03. januar 2004 - 19:44 #10
hvordan installere man admin_mod på sin egen deticated server? har hentet det men fatter ik at få det installeret...
Avatar billede badassguy Nybegynder
03. januar 2004 - 19:47 #11
kan godt give nogle point hvis der er nogen der kan forklare hvordan jeg gør... eksempel hvis guider mig igennem via stemmesamtale..?
Msn = jeppe_b__madsen@hotmail.com
Eyeball = Jeppe_90
Skype = BadAssGuy
Avatar billede -zonic- Nybegynder
03. januar 2004 - 19:49 #12
Avatar billede oktober Nybegynder
03. januar 2004 - 19:58 #13
jep der var de jo, takker for godt svar... det var lige dem jeg manglede :)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
03. januar 2004 - 20:00 #14
det var så lidt :)
Avatar billede rasm Nybegynder
09. marts 2004 - 12:59 #15
Nogen der kan hjælpe mig med at installere amx og spuerhero?
i får naturlighvis points for det.