Avatar billede daniel21 Nybegynder
05. januar 2004 - 21:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

konverter mpeg og avi til quicktime (.mov)

Hej jeg har nogle film (avi & mpeg) så jeg skal bruge i formatet mov som er Quicktime.

Er der nogle der kender et program der kan gøre dette, må meget gerne være freeware?

Mange tak

Daniel
Avatar billede bad24 Nybegynder
06. januar 2004 - 01:25 #1
I use two different methods for this kind of conversion ...

1. Open the files up in Adobe Premiere 6.5, and export them as quicktime mov files. There is an update for premeire that lets you import the latest wmv9 movies.

2. Use quicktime pro ... also good for converting some formats ( I don't believe it will open wmv, though).

Det eneste jeg kan finde
Avatar billede groenaert Novice
06. januar 2004 - 11:10 #2
Prøv at se, om der ikke skulle være noget at hente på http://www.digitalempire.frac.dk/.
Der er links m.m. til en del freeware som måske kan klare det du efterlyser.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
07. januar 2004 - 12:48 #3
jeg kan ellers ikke anbefale Quicktime
Avatar billede daniel21 Nybegynder
08. januar 2004 - 01:37 #4
nå cyberspace, men det er det eneste avid express kan konvertere, så skriv noget fornuftig eller lad helt vær...TAK!!