Avatar billede peter.erikse Nybegynder
06. januar 2004 - 07:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

OLE-registreringsfejl

Pludselig da jeg prøvede at gå ind i Outlook fik jeg meddelelsen: "Der opstod en OLE-registreringsfejl. Programmet er ikke installeret korrekt."
Jeg har prøvet at afinstallere Outlook og derefter installere det igen, men lige meget hjalp det. Nogle forslag?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
06. januar 2004 - 09:49 #1
Ja der må mangle noget vigtigt på din computer, som du måske her mistet.

Prøv lige at køre denne kommando
Start - Kør - Skriv: sfc /scannow
Din Windows cd skal være i drevet når du gør det, og der skal være det mellemrum mellem sfc og /

Virker det ikke, så skal du geninstallere din Office Cd.
Kom din Cd i, nu undersøger programmet om der er installeret Office i forvejen, og du får nu tilbuddet om at rep. Office.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
06. januar 2004 - 09:58 #2
Jeg har prøvet at reperere office. Jeg prøver det første når jeg kommer hjem.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
06. januar 2004 - 19:26 #3
Nu har jeg prøvet alle dine foreslag. Det virkede ikke. Angående din første løsning accepterer den ikke "scannow" i "sfc /scannow". (parameter er ugyldig, skriver den)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
07. januar 2004 - 00:49 #4
Har du win98 så skal du kun skrive sfc
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
07. januar 2004 - 09:05 #5
Jeg har win98, så det vil jeg prøve når jeg kommer hjem
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
07. januar 2004 - 17:33 #6
Har prøvet. Virker heller ikke.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
14. januar 2004 - 09:00 #7
Jeg lukker spørgsmålet, og formaterer på ny