Avatar billede thecrab Nybegynder
07. januar 2004 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iPod HELT død?

Jeg har købt en iPod for ca 2 måneder siden...

Den har været inde og blive lavet fordi strømforsyningen døde... Jeg ved ikke hvorfor, men er der andre der har prøvet det sammme???

Jeg fik den tilbage for 1-2 uger siden og var glad for at få den tilbage, men nu er den HELT død igen og jeg tror det er samme problem!!!

Nu er jeg pist off... MEGET SUR

Er der andre der har været ude for det samme???

Casper Andersen
Avatar billede Spotgun Seniormester
07. januar 2004 - 21:00 #1
En kollega fra mit arbejde har også en ipod, og den her der ikke været nogen problemer med. Den er lidt over et år gammel nu... Virker stadig fint. Jeg tror bare du har været uheldig...
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. januar 2004 - 21:00 #2
Det er en kendt sag at Ipod's batterier holder i gennemsnit 18 måneder, nogle længere, nogle kortere. Det er ikke en fabriktionsfejl, batterierne er bare ikke bedre, og de er selvfølgelig limet ind, så de er ikke sådan bare at skifte.

Du bør behandle dine Ipod batterier som rådent æg, Altid aflade dem næsten helt, altid lade dem lade helt op før du bruger dem. Aldrig af lade dem totalt, ikke udsætte dem for store temperatursving.

Ipoden er lækker, men batterierne er noget Lo.....
Avatar billede thecrab Nybegynder
07. januar 2004 - 21:05 #3
ja det må man da sige...

Jeg har hvergang ladet den helt op og den har altid været helt tømt for strøm.
Det der med pempertursvingninger, det ved jeg nu ikke helt...
Avatar billede thecrab Nybegynder
07. januar 2004 - 21:07 #4
Nu har jeg købt min ipod i Singapor lufthavnen, men der er heldigvis stadig garenti på den!!! men det er jo stadig væk ikke fedt at den skal ind igen og hvem ved hvornår de laver den så den virker og ikke går i stykker efter 14 dage.
Avatar billede gil-galad Nybegynder
07. januar 2004 - 21:08 #5
du må ALDRIG tømme et batteri helt for strøm, da det risikere at bytte poler!
Avatar billede thecrab Nybegynder
07. januar 2004 - 21:10 #6
ja tak.... batteriet holder kun i 8 timer, når den er helt fyldt op og for en flittig bruger som mig. Det er meget svært at over holde. Jeg vilde ønske at der var plads til strøm i den.. mindst 12 timer...