nyt kabinet, please help me!
ja...så skete det at min far smed en pc fra hans arbejde i nakken på mig... det er en fujitsu-siemens desktop pc, med et p4 bundkort... det latterlige ved den ellers dejligt hurtige pc er at, der ik er plads til noget som helst i kabinettet.. plads til et drev, en hd, og jeg syntes det er lidt latterligt at have et dvd-drev og 40gb liggende på hylden, fordi der ik er plads til det... så er der nogle der kan hjælpe mig med at finde et kabinet hvor der er plads til mit bundkort, og 2 drev + 2 3½" hd's... prisen er ik det vigtigste(dog max 1000kr) håber der er nogle eksperter derude der kan komme med lidt guldkorn, for ellers må jeg jo i gang med vinkelsliberen....
