Avatar billede blackjack Nybegynder
09. januar 2004 - 16:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Equation - Mærkelige symboler

Hej..

Jeg har fået en bærbar, som jeg vil begynde at skrive rapporter på osv. Problemet er at den ikke kan skrive + - = osv., disse tegn er bare væk, den laver mellemrummet, dvs. der kommer noget på skærmen, det kan bare ikke ses.
Har hentet nogle af mine gamle matematikdokumenter og ligningerne i dem, ser ud til at være en masse symboler, hunde, klokker, raketter osv.

Jeg mangler seriøst hjælp til dette problem, kan nogle hjælpe?
Avatar billede billen Nybegynder
09. januar 2004 - 16:18 #1
Hvordan har du lavet de lignínger? I den der equation editor? eller ved hjælp af en eller anden matematik font og en masse tabs ;o)
Avatar billede mlhave Nybegynder
10. januar 2004 - 21:15 #2
Hvilken version bruger du?
Avatar billede blackjack Nybegynder
11. januar 2004 - 15:59 #3
Equation 3.1
Avatar billede blackjack Nybegynder
11. januar 2004 - 15:59 #4
Har MS office XP
Avatar billede blackjack Nybegynder
22. januar 2004 - 16:18 #5
Er der slet ingen der kan hjælpe??
Avatar billede blackjack Nybegynder
07. marts 2004 - 17:21 #6
Nå, har oprettet et nyt emne, der speciferer problemet lidt bedre
Avatar billede blackjack Nybegynder
07. marts 2004 - 17:21 #7
Hygge...