Avatar billede pansertjald Nybegynder
11. januar 2004 - 15:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min dvd brænder virker ikke mere?

er der nogen der har haft det samme problem med deres drev som jeg her lige nu. win xp pro. finder drevet og når jeg sætter en cd i drevet står windows også og læser cdèn, men når jeg så klikker ind på drevet er der ikke noget at se. jeg synes også at det er mærkeligt at jeg kan gå ind på drevet selvom der ikke er en cd i drevet. jeg har installert det nyeste firmware.
Avatar billede claus102 Nybegynder
11. januar 2004 - 16:43 #1
prøv at installere en ældrere firmware
Avatar billede pansertjald Nybegynder
11. januar 2004 - 21:53 #2
det har jeg prøvet. drevet virker fint i min stefars maskine.
Avatar billede pansertjald Nybegynder
15. januar 2004 - 15:53 #3
lukker.