Avatar billede beat-u-up Nybegynder
11. januar 2004 - 18:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

musik sammensætning

Hejsa.. Jeg sidder og skal klippe små stykker af forskelligt musik sammen til en serie. Er der nogle der har et link til et program man kan downloade gratis fra internettet, som man kan klippe musik sammen i på computeren?
På forhånd tak!

cowgirl21
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
11. januar 2004 - 19:35 #1
Audacity er det eneste jeg kender, prøv at tjecke den ud.

http://audacity.sourceforge.net/
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
11. januar 2004 - 19:41 #2
tror vist siden er nede lige nu..
prøver at tjekke den senere, det haster bare lidt (meget)! ;O)
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
11. januar 2004 - 19:57 #3
det er et ganske udmærket program, nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan det virker..
Tak for hjælpen!
Cowgirl21