Avatar billede jayo Nybegynder
13. januar 2004 - 12:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Danmarks bedste PHP webhotel

Hej,

Jeg skal igang med at flytte 4 sites til den samme udbyder, da vi er igang med at ændre vores sites fra ASP til PHP. Nu har vi 4 sites hos 4 forskellige webhoteller, men da vi i fremtiden skal benytte den samme DB på alle sites vil jeg lægge dem på samme webhotel.

Det vi har bruge for er flg:

- PHP support
- Op til 6 domæne-navne og ca. 500Mb plads
- Email på alle domæner
- SSL support
- mySQL
- Overvågning 24/7 med garanteret "zero downtime"

Prisen betyder ikke noget (indenfor rimelighedens grænser), hvorimod jeg skal bruge et hotel som andre firmaer/personer har gode erfaringer med.

Lad være med at sende mig links til sites som giver info om 100 forskellige hoteller - jeg vil helst kun høre fra folk som har gode erfaringer med hoteller som de selv har brugt.

Mvh
jayo
Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. januar 2004 - 15:14 #1
hosting2.dk

Helt klart. De er utroligt hjælpsomme med sådan set alt, og den email-support jeg har haft brug for, har de altid svaret og/eller rettet på samme dag. Det samme gælder med telefonisk henvendelse.

De er billige og - for alt i verden - meget stabile. Jeg har endnu ikke oplevet nedbrud på deres linie.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. januar 2004 - 15:15 #2
Nå ja... Glemte at sige, at deres versioner af php og mysql også bliver opdateret forholdsvist hurtigt, så der køres med de nyeste versioner
Avatar billede altec Nybegynder
14. januar 2004 - 10:37 #3
Jeg vil helt klart anbefale dig at benytte hostingsuite.dk

De er hurtige når man har spørgsmål og de er meget stabile. Jeg har ikke oplevet noget nedbrud endnu..

Jeg har bl.a. selv et webhotel hos dem. Det koster 239 om måneden, men indeholder også alt det du søger..prøv at skriv til dem...

Du kan også kigge på scannet.dk, også meget gode, dog lidt højere prisklasse. det kan være de kan komme med tilbud, måske.
Avatar billede tech4me Nybegynder
22. januar 2004 - 20:02 #4
Prøv at tal med www.unitspeed.dk det kan være de kan hjælp. Men de er ikke de billigste på marked.
Avatar billede jayo Nybegynder
27. oktober 2004 - 11:36 #5
Mange tak for hjælpen, jeg har nu min egen dedikerede server hosting2.dk