Avatar billede smms Nybegynder
14. januar 2004 - 21:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Screengrab af Nordjyske artikel

Er der nogen der har adgang til nordjyske.dk der vil lave et screengrab (.png) af denne artikel? (ejeren af hjemmesiden vil gerne se artiklen)
http://www.nordjyske.dk/index.aspx?page=2&action=SektionId%3D1&sender=267&target=240&data=Id%3D1118162%26TelegramType%3D4%26clearsektion
Avatar billede halifax Nybegynder
14. januar 2004 - 22:29 #1
Hadeside på nettet om sparekassen

DRONNINGLUND: En tidligere kunde i Dronninglund Sparekasse er blevet så fortørnet på sit tidligere pengeinstitut, at han har oprettet en decideret hadeside på internettet.

Her fortæller han historien om, hvordan han ved et tilfælde blev opmærksom på, at han i tre år havde indbetalt et større beløb til en forsikring som han slet ikke har.

Beløbet blev trukket over PBS, og alt i alt har han betalt 15.384 kroner for en forsikring, der er tegnet af en dame, han aldrig har hørt om. Kvinden var i mellemtiden død.

Hjemmesideindehaveren, der kalder sig Finn J, har fået sine penge tilbage fra forsikringsselskabet, men han er meget bitter på sparekassen, som afslutningsvis sendte ham en regning på 2000 kroner for at behandle sagen.

På sin hjemmeside opfordrer Finn J andre til at stå frem, hvis de har haft lignende oplevelser. Resultatet er dog indtil videre kun kommentarer til hans egen sag.

Lagt på www.nordjyske.dk fredag d. 09-01-2004 kl. 04:00

Kilde: Nordjyske Stiftstidende

Har også en .png af den. Til hvilken email skal den sendes?
Avatar billede halifax Nybegynder
14. januar 2004 - 22:44 #2
Finn J's side  http://drl-sparekasse.dk/
Avatar billede smms Nybegynder
14. januar 2004 - 23:16 #3
takker send bare til: get @it.dk (uden mellemrum)
Avatar billede smms Nybegynder
15. januar 2004 - 01:15 #4
Takker for hjælpen
Avatar billede killifish Nybegynder
15. januar 2004 - 11:21 #5
Jeg troede brud på ophavsretsloven ikke var tilladt på Eksperten.
Avatar billede razor Nybegynder
16. januar 2004 - 13:41 #6
Det er det heller ikke. Halifax og smms er blevet gjort opmærksom på det nu, og gør det helt sikkert ikke igen.
Avatar billede halifax Nybegynder
16. januar 2004 - 16:01 #7
Kære razor - Tak for oplysningerne. Gjorde ikke noget i ond mening og troede ikke der var noget forkert i det, da jeg ovenfor oplyste kildeangivelsen. Men OK - har taget det til efterretning.