Avatar billede exp5 Nybegynder
15. januar 2004 - 17:11 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Meget langsomt internet

Hej!

Jeg har et problem med en bærbar computer, af mærket notebook.

Den har et indbygget trådløst netkort, som selvfølgelig kontakter en router.

Men når vi går på internettet, er det ekstremt langsomt, og den hoper af nettet hele tiden.

Vi har en 1024 kb/s linje, så det skulle ikke være noget problem..

På forhånd tak!
Avatar billede nse Nybegynder
15. januar 2004 - 17:37 #1
Er der også problemer internt på netværket?
Avatar billede binderup Nybegynder
15. januar 2004 - 17:53 #2
har den problemer når den ikke bruger en trådløs forbindelse men er koblet direkte på?

Hvis det er tilfældet så prøv at slå evt kryptering af forbindelse fra.
Avatar billede exp5 Nybegynder
15. januar 2004 - 18:37 #3
Nse -> Nej der virker det fint..

binderup -> Hvor slår man kryptering fra?

mvh.
ExP5
Avatar billede binderup Nybegynder
15. januar 2004 - 18:44 #4
dit trådløse accesspoint (eller den trådløse router) har sikkert et webinterface, og det er her du skal lede efter krypteringsindstillingerne
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
15. januar 2004 - 18:52 #5
nåå, nej jeg tror ikke det er det der er problemet, for det virker fint på alle de andre computere på netværket...
Avatar billede nse Nybegynder
15. januar 2004 - 21:27 #6
Kører internettet fint på de andre computere?
Avatar billede exp5 Nybegynder
16. januar 2004 - 16:30 #7
Ja, det virker fint på alle de andre computere.

mvh. Anders
Avatar billede binderup Nybegynder
16. januar 2004 - 16:39 #8
under indstillingerne for Netværkskortet er der markeret noget med "Authentication"?
Avatar billede exp5 Nybegynder
16. januar 2004 - 16:51 #9
Nej, jeg kan ikke finde noget med Authentication. Jeg har kigget under egenskaber for trådløs netværksforbindelse..
Avatar billede binderup Nybegynder
16. januar 2004 - 16:57 #10
på din netværksforbindelse har du ikke 3 faneblade? hvor den midterste hedder noget med Authentication eller Godkendelse (jeg ved ikke hvad den hedder i den danske version af XP)
Avatar billede exp5 Nybegynder
16. januar 2004 - 17:03 #11
Jo, og alt er slået fra der. Jeg prøvede lige at geninstallere driveren for 3. gang, og så virkede det :D

Men du skal have MANGE tak for svarene!