Avatar billede mudgi5 Nybegynder
15. januar 2004 - 17:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Djævel / dæmon

Siden der er ingen der svarer på "andre" forummerne, så smider jeg det herind:

Jeg mangler en der kan designe/kreere en dæmon, den må gerne være sød, sådan måske lidt genert.

Skriv hvis i mangler info.
Avatar billede krofar Nybegynder
15. januar 2004 - 18:26 #1
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
15. januar 2004 - 18:27 #2
Det er jo fra Unix..

Hvad tror du ik folk vil sige hvis jeg pludselig bruger det :=)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
15. januar 2004 - 19:32 #3
Grunden til at du ikke har fået nogen svar, er at det tager lang tid. Jeg så godt da du søgte en figur lavet i 3D og sådan en kan jeg bestemt lave til dig, men jeg har desværre ikke mellem 10 og 30 timers 'fritid' til at lave den. Og det tager den tid, hvis resultatet skal være bare lidt bedre end det almindelige.

Måske hvis du skrev lidt mere om, hvad du ønsker, ville der måske blive lokket nogen ud af busken. Hvad skal den præcist bruges til? Farver, detaljer osv. - beskriv så godt du kan. Jeg skal ikke sige om det hjælper, men det er da et forsøg værd.
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
15. januar 2004 - 19:37 #4
Jeg skal bruge en djævel som maskot til en hjemmeside - Den skal selvf. være rød men ikke ond - den må gerne se sød ud, evt lidt genert. Tror ikke jeg kan gøre det mere præcist.. :)
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
15. januar 2004 - 19:50 #5
det tager som sagt TID...meget tid....og hvis jeg endelig skulle kunne få en lavet tror jeg ikke jeg ville give den væk for point....tror desværre at alle folk har det ligesom mig...
Avatar billede minus Nybegynder
15. januar 2004 - 23:30 #6
Avatar billede minus Nybegynder
16. januar 2004 - 22:50 #7
sker her noget? :)
Avatar billede mudgi5 Nybegynder
16. januar 2004 - 22:52 #8
Nu er det jo ikke ligefrem fordi din dæmon er flot - har dog fundet en anden en!

http://demonsquadz.frac.dk/ <-- tjek den!

Lukket!
Avatar billede minus Nybegynder
19. januar 2004 - 19:45 #9
synes ellers at den er blæret :P