Avatar billede audia3.dk Nybegynder
16. januar 2004 - 14:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man finde en supportchat

Hvor kan man få en supportchat henne..?

Den som de har på www.telmore.dk er virkelig god.. kan man finde den gratis på nettet..?
Avatar billede ird Praktikant
16. januar 2004 - 14:54 #1
Avatar billede exp Juniormester
16. januar 2004 - 15:02 #2
Hvilket sprog kan du benytte?

ASP/PHP/noget
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
16. januar 2004 - 15:13 #3
ASP/php...
Avatar billede exp Juniormester
16. januar 2004 - 15:16 #5
okay...

Den chat  ird linker til fordrer, at serveren kan køre Asp.NET, har du mulighed for det, er det en okay løsning. Ellers må du igang med at lave en selv ;-)

Fordelen ved en sådan chat er, at den ikke bliver så belastet. Der er sjældent ret mange på den ;-)
Avatar billede yeti Nybegynder
16. januar 2004 - 18:01 #6
Undskyld at jeg lige benytter dette spm til noget helt andet, men jeg skal have fat i audia3.dk - Jeg skal bruge din mail så skal jeg sende dig en lille håndfuld notater. (Og undskyld at jeg ikke nåede at vende tilbage før - der har været lidt meget at se til...)
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
16. januar 2004 - 19:12 #7
tommy@stenderup-krogager.dk
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
24. januar 2004 - 14:52 #8
den skulle helst ligne den mere