Avatar billede spade Nybegynder
16. januar 2004 - 15:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ny momslov - tilretning af faktura

Som de fleste af jer ved, er der pr. 1/1-2004 kommet nye love vedr. angivelse af bl.a. valuta og momsprocent på fakturaen.
Jeg har, uden held, læst tidligere spørgsmål og besvarelser herinde - men jeg har dog fundet frem til, at jeg skal ind i Udviklingsmenuen->UXL ?
Vil nogen give mig et eksempel fra evt. deres egen C5..
På forhånd, tak.
Avatar billede tobler Nybegynder
19. januar 2004 - 11:04 #1
Måske kan du få lidt inspiration herfra: http://www.conceptdata.dk/aktuel032.htm

Men du skal nok ha' lidt erfaring med konceptet i udviklingsmenuen, før du begynder at slå dig løs der!
Avatar billede spade Nybegynder
19. januar 2004 - 13:27 #2
tobler: tak, jeg har også fundet ud af Udviklingsmenuen dagen jeg oprettede spørgsmålet. Opretter du ikke et svar, så du kan få point (ja gu er jeg flink ;)) og så vi kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede tobler Nybegynder
19. januar 2004 - 13:46 #3
Her et lille svar! :-)
Avatar billede spade Nybegynder
19. januar 2004 - 13:52 #4
arh, det var en kommentar :)
Avatar billede tobler Nybegynder
19. januar 2004 - 15:08 #5
Det er jo lige det med knapperne, damn! :-/
Avatar billede spade Nybegynder
19. januar 2004 - 15:16 #6
Hehe :) men værs'go
Avatar billede tobler Nybegynder
28. januar 2004 - 13:10 #7
Det er jo lige det med knapperne! :-))
Avatar billede kgross Nybegynder
12. februar 2004 - 18:05 #8
Til C5 3.0 SP1 er der kommet en hotfix kaldet hf008 den løser det problem