Avatar billede dana Nybegynder
18. januar 2004 - 23:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Script-fejl på Ekspertens sider

Er jeg den eneste der får script fejl i IE på Ekspertens sider? Hvis der er andre der allerede har skrevet om det, så beklager jeg. Jeg har så ikke set det.
Avatar billede -bom- Nybegynder
18. januar 2004 - 23:49 #1
Hvilken fejl kommer den med ???
Avatar billede -bom- Nybegynder
18. januar 2004 - 23:50 #2
det er ikke længe siden jeg havde script errors på flere forskellige sites
jeg afinstallerede min popup killer, og geninstallerede den nu er alt lyst og venligt.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
19. januar 2004 - 12:00 #3
Hvis i vil have script-fejl, så klik på _teksten_ "Abonner", "Kommenter" eller "Svar" til venstre for kommentar-boksen.

Fejl og rettelse (ved Abonner, de andre må Admin selv knække):
Der skal ikke stå:
<span onclick="checkbox_click('msg_option', 'fexp'); document.fexp.message.focus();" title="Du modtager en E-Mail når der er nye indlæg i spørgsmålet."> Abonnér</span>
men:
<span onclick="checkbox_click('subscribe', 'fexp'); document.fexp.message.focus();" title="Du modtager en E-Mail når der er nye indlæg i spørgsmålet."> Abonnér</span>
Avatar billede dana Nybegynder
19. januar 2004 - 21:25 #4
Jeg har ikke været på Eksperten hele dagen, men først nu. Jeg har ikke fået fejlen i denne omgang, så det ser ud som om at det er blevet fixet. Tak for jeres indlæg! Jeg lukker her, men vender tilbage hvis problemet kommer igen. Problemet opstod efter ændringer i Eksperten og jeg har ikke haft problemer på andre sider.