Avatar billede cavalius Nybegynder
23. januar 2001 - 14:50 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Udbyder af FrontPage 2000 webhotel?

Mit nuværende udbyder (WEB Hotel Danmark) har nu i et par måneder ikke kunnet håndtere alle FrontPage 2000 extensions (efter udskiftning af deres server).
Kan nogen anbefale godt hotel for FP 2000?
Er det besværligt at skifte?
Avatar billede kdn Nybegynder
23. januar 2001 - 15:00 #1
Jeg bruger World Online, der kan man vælge FP-Ext. fra og til som det passer éen, via deres hjemmeside.
Har aldrig haft problemer med deres FP-Ext., og så tager de ikke ekstra for det.

//kdn
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. januar 2001 - 15:04 #2
http://abusiness.dk  er også ok der koster fp heller ikke ekstra.
Avatar billede cavalius Nybegynder
23. januar 2001 - 15:15 #3
Tak for 2 gode bud. Jeg går ud fra, at I bruger FrontPage 2000? (Jeg har hørt, at 2000 er lidt vanskeligere for hotellet.)
Avatar billede andreasn Nybegynder
23. januar 2001 - 15:20 #4
Nej jeg bruger sku ikke frontpage (:    men abusiness så bare billige ud (:
Avatar billede proboss Nybegynder
23. januar 2001 - 17:28 #5
du kan prøve http://www.itws.dk der koster ikke ekstra med FrontPage 2000
Avatar billede piphans Nybegynder
25. januar 2001 - 14:02 #6
Jeg bruger Nettonet.dk og har ingen problemer. OG jeg bruger FP 2000
Også her kan du selv vælge om du vil have serverExtensions

P
Avatar billede cavalius Nybegynder
25. januar 2001 - 14:43 #7
For mig er \'virker godt\' vigtigere end \'billig\'. Jeg vil DOG gerne udgå velrenomerede Uni-C\'s høje pris på omkring 8000 kr/år.

Tak tippene så vidt - især fra dem af jer, der egne erfaringer med FP 2000 extensions (forms, søgning på siden etc.)

PS: Jeg ved ikke, hvor længe \"man\" forventer, at jeg lader spørgsmålet stå åbent - men jeg har tænkt mig at vende tilbage her og fordele point først i næste uge.
Avatar billede kehlman Nybegynder
01. februar 2001 - 22:09 #8
Jeg er lige skiftet til Azero.
De er hurtige - billige, og det fungerer godt.
Jeg bruger FP2000
kr. 49,00 pr. måned incl. frontpage - asp - php - cgi - hotline - fri trafik - 25 mb. - 25 e-mail.
http://www.azero.dk
Avatar billede kehlman Nybegynder
01. februar 2001 - 22:10 #9
Det er ikke spor besværligt at skifte.