Avatar billede dana Nybegynder
23. januar 2001 - 17:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Password og brugernavn til Eksperten mm.

Jeg får ikke mails, når der bliver skrevet i forskellige indlæg, som jeg har tilmeldt mig til. Mit password og brugernavn skal jeg taste ind hver gang, når jeg skal logge ind.
Det er sket før....men det er altså lidt surt at det ikke virker. Jeg har også fået database fejlen et par gange.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. januar 2001 - 17:49 #1
fejlen omkring password/brugernavn skulle gerne være i orden, nu hvor domænet er redelegeret. Vedr. mails om indlæg, må du meget gerne sende mig et eksempel.
Avatar billede dana Nybegynder
23. januar 2001 - 18:06 #2
Hvad mener du med eksempel? :)Jeg har ikke modtaget mails på indlæg, hvor der er blevet svaret eller kommenteret. Det har jeg måtte finde ud af manuelt, ved at kigge i spørgsmål, som jeg er tilmeldt til.

:)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
23. januar 2001 - 18:10 #3
Link til spm. !
Avatar billede dana Nybegynder
23. januar 2001 - 18:19 #4
Avatar billede dana Nybegynder
23. januar 2001 - 18:25 #5
Jeg modtager mails igen nu. Tak for hjælpen!

:)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
24. januar 2001 - 15:17 #6
Super !!