Avatar billede klud Praktikant
21. januar 2004 - 19:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USD Diasscanner

Aldi har en USB Diasscanner til salg i denne uge, er der nogen der har nogle erfaringer de vil dele - er det et godt købt, og er kvaliteten af det indskannede godt.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. januar 2004 - 19:37 #1
Personlig syns jeg at opløsningen er for dårlig
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
21. januar 2004 - 19:47 #2
Og prisen er for dyr i forhold til dem man kan købe på markedet i DK, led efter den i den blå avis eler lignende. Så er de i rimelig pris og det er begrænset hvormeget de har lavet
Avatar billede ole_madsen Ekspert
22. januar 2004 - 09:10 #3
Jeg synes også den er lige i underkanten. Når jeg en gang skal i gang med mine egne negativer/dias, gider jeg ikke scanne dem i under den kvalitet, de egentlig er i. Dog har jeg selv en Nikon Coolscan 2000, der ligger på 2700dpi. Det er ikke helt nok, men når jeg får den op, kan den jo bruges som øveapparat.

De 1800dpi ville jeg ikke gidde at bruge min tid på. Kig på brugtmarkedet, og få meget mere for pengene.
Avatar billede klud Praktikant
23. januar 2005 - 23:08 #4
lukker, kan ikke give nordic wolf pointene.
Avatar billede terry Ekspert
11. februar 2008 - 18:49 #5