Avatar billede flax Nybegynder
23. januar 2004 - 02:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

finde ip adresse / hvem er personen?

Hej

Jeg har brugt www.myip.dk men den kunne ikke finde den..

Er der nogen der kan give mig info om:

Jeg bliver tilmeldt spam mail fra denne person, intet problem
da jeg har effektivt spam filter på alle mine domains..
Men kan man finde ud af hvor personen kommer fra?
Avatar billede dmcn Praktikant
23. januar 2004 - 03:33 #1
http://www.ripe.net/perl/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtext=213.237.86.130&do_search=Search
Dejlig præcis whois - kender du nogen i Grøndlændernes Hus? :)
Ovenstående søgning er det tætteste du kommer på en sporing af synderen. Jeg har selv samme problem (herligt at være coadmin, man får så mange nære venner :| ), men jeg har valgt at se det fra den humoristiske side. Han tilmelder mig hver gang han falder over et nyhedsbrev, og synes det er sjovt - mit spamfilter stopper alt han tilmelder mig. :)
Avatar billede flax Nybegynder
23. januar 2004 - 04:53 #2
Spank U :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. februar 2004 - 18:19 #3
flax> Hvis n0rmality har besvaret dit spørgsmål, skal du lige markere n0rmalitys navn, og klikke på accepter.