Avatar billede -bom- Nybegynder
25. januar 2004 - 21:02 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Har jeg lagt et ulovligt link

det drejer sig om
http://www.eksperten.dk/spm/456841

Hvis dette er tilfældet kan jeg kun sige Sry.
det var ikke min mening, jeg så sitet for at være ok, derfor også den opfordring i bunden af min komm.

kan i ikke fjerne mit link hvis det altså var mit link der gjorde udslaget der var jo en anden der skulle ha point.

1000 gange sry.
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:14 #1
Ja, det var på grund af dit link. At downloade materiale med copyrigt er ulovligt (læs evt. http://www.eksperten.dk/regler.phtml) og derfor blev spørgsmålet lukket. Det kunne dog være at vi måske kan få en coadmin til at genåbne det og derefter slette din kommentar, så jeg kan få mine velfortjente point???
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:16 #2
P.S.: Jeg har givet dig dårlig karma på grund af det du gjorde. Sørger du for at der bliver rettet op på situationen igen, sletter jeg naturligvis den dårlige karma - der er jo ikke nogen grund til at man skal have dårlig karma hæftet på sig på grund af en enkelt fejl man sidenhen har rettet op på..
Avatar billede -bom- Nybegynder
25. januar 2004 - 21:19 #3
Hvis jeg er skyld i at du ikke fik dine point giver jeg med glæde dig de point som du fortjente.
Det er det mindste jeg kan gøre for at vis at jeg dummede mig.
og bliver ? så genåbnet tjæner du bare det dobbelte.

hvor mange point ????
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:21 #4
Lad os nu se om der ikke dukker en venlig coadmin op og genåbner spørgsmålet og fjerner det uheldige svar.
Avatar billede -bom- Nybegynder
25. januar 2004 - 21:24 #5
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:25 #6
Fair nok - bliver det gamle spørgsmål genåbnet, kan du bare få pointene derfra ;o)
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:31 #7
Så er den dårlige karma fjernet igen ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 21:37 #8
Give dårlig karma for noget andet end coadmins kan se?
Ja undskyld, men det syntes jeg ikke man kan.
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:42 #9
John>> Den forstår jeg ikke?
Avatar billede -bom- Nybegynder
25. januar 2004 - 21:44 #10
Nu skal i jo ikke komme op at slås, om mig :-)
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:45 #11
-bom->> Bare rolig - john og jeg plejer at mødes herinde hver søndag og battle lidt ;o)
Avatar billede -bom- Nybegynder
25. januar 2004 - 21:49 #12
Kan godt følge jer begge,
fcs --> begrundede sin dårlige karma.
J_S --> kan ha ret i at ingen kan se at det var mig der lavede fejlen og kan dermed ikke se at jeg måske fortjænte dårlig karma.

PS: fcs --> måske var du også lige lovlig hurtig ude med den dårlige karma, men det er helt ok, jeg tror selv på at det var mit link der gjorde udslaget, det kan jeg se bagefter, jeg troede bare at det var små brudstykker, men det er det ikke.
Avatar billede -bom- Nybegynder
25. januar 2004 - 21:53 #13
Det der er mest ærgeligt, hvis der ikke bliver åbnet op igen, er at spørgsmåls stilleren ikke en gang får svar på sit ?
Æv.
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:55 #14
Det kan da godt være at jeg var hurtigt ude med min karma, men hvis jeg ikke gør det med det samme, ja, så glemmer jeg sandsynligvis at gøre det - jeg er nemlig ikke så god til at huske ting ;o) Eftersom man kan fjerne det igen er det jo ikke noget problem. Derfor: No harm done. Vi har løst problemet og du har lært noget om reglerne og jeg har accepteret dette og fjernet den dårlige karma, som ellers ville følge din bruger herinde i uendeligheder. Dermed fungerer karmasystemet - du har lært noget og er derfor ikke længere "belastet" med dårlig karma ;o)
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 21:56 #15
Så kan han finde svaret her. Svaret er: Gruppen Gorki Park med nummeret "Bang!" - så er alle tilfredse ;o)
Avatar billede -bom- Nybegynder
25. januar 2004 - 21:57 #16
nikolajdu --> kan du ikke rode bod på min fejl tagelse. Mest pga spørgsmåls stilleren
Avatar billede -bom- Nybegynder
25. januar 2004 - 22:00 #17
fcs --> kun hvis han ser i de nye tråde han kommer måske på i morgen og ser bare hans ? er lukket og finder jo ikke disse tråde for dem er der jo ikke link til.
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 22:06 #18
Nej, men så må vi jo håbe at en coadmin kan genåbne det. Giv dem lidt tid - de skal nok kigge forbi
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 22:22 #19
fcs> havde sgi ikke set at du havde fjernet den igen - der var også en megastor plet på min skærm lige før ;)

Men for lige at forklare mig:
Du giver dårlig karma for at gøre noget ulovligt - derefter lukker du det eneste bevis på at han vitterligt HAR gjort noget ulovligt. Og eftersom spørgsmålet skulle lukkes for at følge reglerne, ja så har den dårlige karma en lidt underlig smag.
Kan du se hvor jeg ville hen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 22:23 #20
og det var ikke dig der lukkede spørgsmålet - var ikke klar over at du ikke var coadmin længere...
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 22:24 #21
eller også så var jeg? hmm... er lidt træt - men en ting er sikker: jeg spammer nu - sorry! :)
Avatar billede fcs Novice
25. januar 2004 - 22:29 #22
He, he - du trænger da vist til at få givet skærmen en guldvask, John. Du kan ikke se at jeg havde fjernet den og du har heller ikke set at jeg ikke længere er Coadmin (du deltog ellers selv i http://www.eksperten.dk/spm/369658 hvor jeg annoncerede det....). Du har da ret i at det ikke er helt fair at andre brugere ikke kan se linket. Omvendt synes jeg heller ikke at det skal være en begrundelse for at ikke at give karma. Jeg skrev en begrundelse og underskrev karmaen og kom me et link der refererede til det lukkede spørgsmål - det kan så være at coadmins i begrundelsen for at lukke spørgsmålet skal skrive"Lukket pga. brugeren XXX's link til ulovlige steder" - så ville al tvivl være fjernet i fremtiden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2004 - 22:31 #23
fcs> ok :)

(er nok ved at blive gammel...)

((HVEM skrev det!!???))
Avatar billede dmcn Praktikant
25. januar 2004 - 22:47 #24
Jeg lukkede spørgsmålet af den simple grund, at Jacob har fjernet muligheden for at fjerne enkelte indlæg i spørgsmål (spørg mig ikke hvorfor, jeg skriver til ham og spørger i morgen). :)
Avatar billede fcs Novice
26. januar 2004 - 09:36 #25
n0rm>> Fint nok - jeg undrede mig også over vhorfor det ikke bare var linket der var slettet. Jeg synes at den pointe John bragte op - at jeg i princippet kunne give dårlig karma og linke til et lukket spørgsmål,så ingen kunne checke om det var reelt - er vigtig. Måske ville det være en god ide at når I lukker et spm. at I skriver hvorfor, så andre kan se sammenhængen. Er det noget du tager op med de ander Cø'er?