Avatar billede konens Nybegynder
26. januar 2004 - 01:28 Der er 9 kommentarer

Generals problemer?

Hej jeg prøver at spille generals. Men det er problematisk!

Min pc trækker det fint, ingen problemer der.

Men når jeg vil spille online kan jeg ikke forbinde til de andre spillere! Jo ud af 8 forsøg i en quick match fik jeg et enkelt spil i gang!

Jeg har slået alt hvad der hedder firewall og antivirus fra og kører win XP... nogen der har en Idé?
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
26. januar 2004 - 01:31 #1
Du skal formentlig have Zero Hours hvis det er det de andre har?
Avatar billede master97 Nybegynder
26. januar 2004 - 07:51 #2
jeg vil nok sige du skal have det nyeste Zero Hours der er nok ikke mange der spille generals mere men har du den nyeste version af generals?
Avatar billede konens Nybegynder
26. januar 2004 - 14:52 #3
Jeg har bare c&c genrals. Der er masser online og vi connecter fint, men når spillet skal loade er det kune min "status-bar" der går op....

Forstår det bare ikke- der er da også masser der spiller Red Alert 2 endnu - også uden Yuris Revenge....!
Avatar billede master97 Nybegynder
27. januar 2004 - 07:30 #4
Ja men er det den nyeste version af generals for mange spil har det med at hoppe ud hvis det ikke er den nyeste version af det fek.s medal of honer hvis man prøver at conekte til en server med en nyere version så går den simpelhen ud så prøv at opdatere generals :D
Avatar billede jensch Nybegynder
03. marts 2004 - 12:13 #5
Sidder du bag en router ?
Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
31. marts 2004 - 19:02 #6
hejsa... jeg har fuldstændig samme problem, og har ikke fundet løsningen på det endnu.. det er den nyest version af generals zero hour jeg har, men har stadig det samme problem...
Jeg sidder bag en router, kan det være at der skal åbnes for nogle porte eller hvad??
Avatar billede jensch Nybegynder
31. marts 2004 - 22:17 #7
Det har jeg. I hvertfald virker det hos mig.
Under Option i Generals er der et felt der hedder: Firewall port override, skriv f.eks 27901
I din router skal du finde noget der hedder trigger eller lign. skriv samme værdi i dette felt.
Avatar billede overgaard1605 Nybegynder
31. marts 2004 - 23:44 #8
Har lige fået løst problemet... hvis du har router skal du åbne disse porte i den:
TCP: 80, 6667,28910,29900,29920
UDP: 4321,27900
Det hjalp ved mig, nu har jeg ingen problemer...
Avatar billede jensch Nybegynder
26. september 2011 - 18:10 #9
overgaard1605 skriv et svar hvis du vil have point