Avatar billede freddyhansen Nybegynder
28. januar 2004 - 17:53 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

XP vil ikke installer Lasat speed 2 modem

jeg har fået en anden pc med XP på den vil gerne finde mit speed 2 modem men vil ikke installer det jeg har hentet ny driver til xp men når den er færdig med at installer skriver den Windows kunne ikke installer driver og så starter den forfra med at den har funder en ny hartwerr
Hvar gør jeg forkert
det skal lige siges at min gamle pc havde jeg både xp og 98 på da virkede speed 2  på dem begge
HJÆLP
Avatar billede bredker Nybegynder
28. januar 2004 - 17:56 #1
fjern det i enhedshåntering og genstart
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
28. januar 2004 - 17:58 #2
Ok det vil jeg prøve  og vender tilbage
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
28. januar 2004 - 17:59 #3
det vil ikke virke har selv haft en....så opgiv det!!!!
Avatar billede bennyn Nybegynder
28. januar 2004 - 18:00 #4
en gang imellem kan xp's egen indbyggede driver gå i smadder
Prøv at hente en ny driver her
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-50223
Avatar billede bennyn Nybegynder
28. januar 2004 - 18:00 #5
zc_zero_zc: Det er da for nemt.. :o)
Avatar billede bredker Nybegynder
28. januar 2004 - 18:01 #6
zc_zero_zc>>eller er det danmark77
lovede du ikke at stoppe med de dumme svar og kommentare
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
28. januar 2004 - 18:19 #7
HVA snaller du om hvorfor kunne jeg ikke få det til at virke eller min
far som er Ejer af et stort tysk it firma hmmmmm...gør dig nu ikke for klog!!!
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
28. januar 2004 - 18:29 #8
forresten ved nærmere eftertanke min far FIK det til at virke!!!!hmm
hvordan kan jeg ikke huske
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
28. januar 2004 - 18:47 #9
jeg har hentet driver ved tdc men hjalp ikke
Avatar billede fromsej Praktikant
28. januar 2004 - 18:53 #10
Når den skriver "Har fundet ny hardware" skal du på et tidspunkt klikke på "Har diskette/CD" og så give XP stien til driveren du har hentet.
Du har vel pakket driverfilen ud, hvis den er en .zip, eller prøvet at dobbeltklikke på den hvis det er en .exe?
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
28. januar 2004 - 19:38 #11
Jeg har fået det til at virke jeg gendandte til det gendannelsespunkt hvor xp lige var instalerert så kunne jeg installer speed 2 uden problemer men alle mine programme som jeg instalerede efter er væk  men pyt det virker nu.
:-)
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
28. januar 2004 - 19:39 #12
Jeg ved ikke om det var SP1 der øgelagde det
Avatar billede bredker Nybegynder
28. januar 2004 - 19:52 #13
syntes at du skal forlange point tilbage fra zc_zero_zc
dem er han ikke beratiget til
Avatar billede zc_zero_zc Nybegynder
28. januar 2004 - 19:59 #14
Avatar billede welcro Nybegynder
04. april 2004 - 14:31 #15
Jeg fik samme problem da jeg købte en USB- hub, og satte min Speed II i den, så fik jeg USB-hubben byttet til en anden model, og så forsvandt problemet!