Avatar billede htmlkongen Novice
29. januar 2004 - 11:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside indhold?

Hvad mener I at en hjemmeside skal indholde? Altså counter, billeder af webmaster osv?
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. januar 2004 - 11:36 #1
Det vigtigste er _indhold_ Altså den skal handle om noget.
Avatar billede htmlkongen Novice
29. januar 2004 - 11:44 #2
Ja okay. Enig. Men jeg tænkte mest på Layout og ting der skal være der. Fx er der RIGTIG mange fede ting ved eksperten, men der var dælme også nogle ting jeg hvert fald slet ikke gad at ha. Så som at den gemmer ens indstillinger i sidemenuen. Fx hvis du trykker vis stor skærm, er det væk efter næste gang du trykker på et link. Mega skod, og jeg har skrevet det til Admins
Avatar billede doggy82 Praktikant
29. januar 2004 - 11:52 #3
Ok så. Altså jeg syntes at det er fint nok med counter osv. Men man skal lave en seperat side til det - en "about" side. Der kan man så også ha' link til html og css validering. Det er så evigt latterligt at ha' counter og så'n noget på første side som brugeren kommer ind på. Det er jo ikke derfor han er kommet ind på siden! Det er sekundert info.
Altså alt som handler om internet - teksniske ting - skal på en side for sig selv.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. januar 2004 - 12:11 #4
Hvis du vil have dit site optaget i f.eks. Yahoo, og OPD, er der faktisk nogle ting der skal være med, Det har jeg skrevet en artikel om som du kan kikke på.
Avatar billede htmlkongen Novice
29. januar 2004 - 12:15 #5
OK har du et link til det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. januar 2004 - 12:36 #6
http://www.eksperten.dk/artikler/84 (Husk den koster 5 point)
Avatar billede htmlkongen Novice
30. januar 2004 - 07:56 #7
Hehe. Det går sku nok :) Jeg tjekker den lige ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
30. januar 2004 - 09:32 #8
OK dårlig formuleret af mig. Fint link Bufferzone. Har givet god karma (!) Er der ellers andet i synes skal være på en HP?
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. januar 2004 - 16:55 #9
takker
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
03. februar 2004 - 20:47 #10
Du kunne evt. lave en HP om pointryttere på eksperten, som ikke rigtig kan beslutte sig for om de vil være her eller ej; det ene øjeblik deaktiverer de sig selv, det næste er de aktive igen, og som oven i købet ikke kan finde ud af hvilke tre initialer de skal vælge som brugernavn.
Her tænker jeg selvfølgelig ikke på en bestemt bruger.
Avatar billede htmlkongen Novice
04. februar 2004 - 12:31 #11
Øhh, okay. Tænker du på noget specielt ellers?