Avatar billede thoeger Nybegynder
26. januar 2001 - 06:32 Der er 7 kommentarer

Vantec Extreme AMD Socket A Køler

Er der nogle der har nogle erfaringer med denne køler? Evt link til test resultater
Jeg var ellers brændt varm på den nye Taisol men den er ikke rigtig til at opdrive. Hos studiedataer er der over 2 ugerse levering nogle der kender andre steder den forhandles??
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. januar 2001 - 15:13 #1
Forhandlere kan jeg ikke lige hjælpe med.. udover jeg ved at www.chippen.dk har (haft) Vantec\'s på hylden.. jeg tjekkede mere rundt efter links, idet du efterspurgte det :)

Test af Taisol CEK733092 (Sokkel A)
http://www.amdzone.com/articleview.cfm?articleID=430
Specifikationer m.v.
http://www.taisol.com/products/cpucoolers.html

Med hensyn til Vantec er jeg lettere lost. Selv på deres egen hjemmeside, finder man kun coolers til Slot A. Ikke Sokkel A.

Xtom` =)
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. januar 2001 - 15:14 #2
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. januar 2001 - 15:15 #3
De har stadig en del Vantec\'s.. men jeg tvivler på de har den såkaldte \"Extreme\" du søger, selv om der er et par til Sokkel A. Weird nok.
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. januar 2001 - 15:18 #4
Til reference.. www.vantecusa.com =)
Avatar billede thoeger Nybegynder
29. januar 2001 - 20:08 #5
nu var altså taisolen jeg ikke kunne opdrive...
Avatar billede michaelh Nybegynder
14. februar 2001 - 18:54 #6
Xtom`

Øhh, på det link til chippen, der er extreme køleren da nr. 2 fra oven, PRC-data har den også. Jeg regner jeg selv med at købe en i dag.
Jeg ved selfølgelig ikke om den er kommet på, fra d. 27/01-01 og så til nu.
Avatar billede r_brejnholt Nybegynder
30. april 2001 - 17:55 #7
har en Vantec ball bearing køler til socket A op til 900 mhz Duron/Tbird

Den formår kun at køle min AMD TBird 900 mhz til en stabil temperatur på lige under 60 grader - lidt i overkanten af hvad JEG havde forestillet mig... til gengæld larmer den IKKE vildt og voldsomt meget (efter min mening)