Avatar billede lalledenby Nybegynder
05. februar 2004 - 00:31 Der er 1 kommentar

kabelforlænger (9meter+)

Hej
Jeg står med et ret stort problem, som jeg mener der må findes en løsning ting. Problemet består i at jeg vil ha' mit kabinet til at stå ca 9 meter fra min skærm. Jeg har fået forlænget skærm stikket, og keyboard + mus kører trådløst. Men så faldt jeg over KVM switch'e. Dog var der det problem at de her KVM switch'e ikke er en såkaldt all-i-one løsning. Fx vil jeg gerne ha et usbstik, lyd, skærmstik forlænget. Er der nogen der kender et produkt der kan det? Eller skal jeg selv igang med en loddekolbe...?
Avatar billede chalde Seniormester
05. februar 2004 - 00:50 #1
Vil bare lige nævne det, men hvis du vil have din usb på +5 meter, skal du have en repeater for hver 5. meter.