Avatar billede arnejan Nybegynder
07. februar 2004 - 17:53 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Hardware Server Udlejning.

Er der nogen der kender nogen steder hvor man kan leje en hardware server (og internet forbindelse) til en pris per måned. Og på den måde f.eks. hoste flere hjemmesider, eller hvad man kunne have lyst til.

Jeg forestiller mig at det skal koste under 600 kr per måned.

Mvh
Avatar billede pehory Nybegynder
07. februar 2004 - 21:18 #1
Avatar billede fbhzone Nybegynder
07. februar 2004 - 23:01 #2
Erhm.. ja det gør der, der findes mange, men du har jo begrænset trafik på f.eks. 100gb om måneden så du skal passe på med hvor mange du hoster og med hvor meget forbrug du har på dine sites.
Avatar billede destiny Nybegynder
08. februar 2004 - 16:55 #3
www.rackserverz.biz starter priserne på 649,-.... hvis du vil have det meget billigere skal du nok selv levere serveren....
Avatar billede spontek Nybegynder
10. februar 2004 - 01:47 #4
Arnejan: Skriv en email til www.1go.dk
Det står ikke på deres site endnu, men du kan leje en server der for 499 kr. pr. måned, og med fri oprettelse
Avatar billede spontek Nybegynder
10. februar 2004 - 01:49 #5
Forøvrigt mærkeligt at jeg først nu har modtaget email om at dette spørgsmål er oprettet, når det er fra den 7. februar.....
Avatar billede moskjaer Nybegynder
10. februar 2004 - 08:33 #6
Avatar billede acomma Nybegynder
10. februar 2004 - 08:39 #7
Ja - det er helt korrekt. vi har serverne hjemme og kan installere serveren klar til brug på 1 dag. Trafikprisen er 30 kr. pr. gb. som afregnes bagud. Serverleje faktureres 3 mdr. forud. Opsigelsesperiode: 6 mdr. Bindingsperoide 12 mdr.
Avatar billede kane Juniormester
10. februar 2004 - 08:49 #8
Du kan også prøve www.web-sale.dk
Avatar billede arnejan Nybegynder
10. februar 2004 - 13:08 #9
Jamen jeg takker, super. Jeg kigger på det.
Avatar billede tech4me Nybegynder
17. februar 2004 - 13:18 #10
Unitspeed (www.unitspeed.dk) har nogle tilbud så jeg på deres side. Til mindre end de 600 kr.