Avatar billede halnet Nybegynder
08. februar 2004 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ekstern firewire skuffe til DVD-brænder

Jeg skal bruge en ekstern firewire skuffe til min 5,25" dvd-brænder, men kan ikke finde nogen. Er der nogen der ved jeg kan kan købe denne type adaptor i DK?

Det skal være som denne, men med firewire: http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13280

// Anders
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. februar 2004 - 16:04 #1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. februar 2004 - 16:05 #2
hvorfor skal det være Firewire?
Avatar billede halnet Nybegynder
08. februar 2004 - 16:10 #3
Perfekt... er der flere?

Det skal være firewire fordi min bærbare ikke har usb2.0 ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. februar 2004 - 16:13 #4
det var den eneste jeg kunne finde på gate2prices (eksperten priser)
http://www.eksperten.dk/priser/hardware/hardwarecase.asp?Soeg=Yes&Producent=Vis+Alle&Soegord=&MaxPris=&Standard=Mobil+Case+FireWire&Power=0

edbpriser.dk kan jeg ikke rigtigt finde noget, den kommer hele tiden på der er fundet over 200 vare...

men jeg fandt den under kabinetter på gate2prices.

du kunne jo evt. købe et PCMCIA kort med USB 2.0 til din bærbare hvis det skulle være
Avatar billede halnet Nybegynder
09. februar 2004 - 12:39 #5
Smid et svar så du kan få point...
Avatar billede halnet Nybegynder
19. maj 2004 - 15:16 #6
Så gør jeg det selv ;)