Avatar billede eonix Nybegynder
08. februar 2004 - 18:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad bruger man en 2Mbit/512 Linie til??

Jeg har netop fået en 2Mbit/512kbit linie ind af døren fra TDC, og troede at jeg ville kunne hoste en CS server med den. Jeg tog gruelig fejl. Der er simpelthen ikke nok upload til at trække over 4 personer.

Men hvad pokker kan jeg så bruge den her linie til???... Jeg vil hoste en spilserver men jeg kan ikke finde ud af hvilke spil jeg kan hoste med linien....

HAR I NOGLE FORSLAG ???

//EoniX
Avatar billede bpraem Nybegynder
08. februar 2004 - 18:31 #1
jeg bruger det til at surfe !;O)
Avatar billede darkside Nybegynder
08. februar 2004 - 18:32 #2
Jeg har da kørt en 12 spillers CS server på en 2/512 linje fra TDC uden probs, tror det er din server der kager istedet for
Avatar billede tripwire Nybegynder
08. februar 2004 - 18:36 #3
Quake2 action servers mangler der i danmark... men quake3, battlefield, Hidden and dangerous2
Avatar billede izemate Nybegynder
08. februar 2004 - 18:38 #4
du kan jo bruge den til en web / mail server :-)
Avatar billede chalde Seniormester
08. februar 2004 - 20:16 #5
Jeg trækerk da "fint" 4-5 spillere med min 512/128 tdc. Ping ligger på ca 70. Det er ikke dedicated.
Vil også sige du har nogle bugs i din server.
Avatar billede pehory Nybegynder
09. februar 2004 - 11:47 #6
512 skulle være mere end rigeligt til en cs-server. (hvis du bare skal spille cw eller noget)
Avatar billede tripwire Nybegynder
09. februar 2004 - 11:51 #7
Hvad pc brugte du til at køre den cs server?? man siger normalt 50-60mhz per player, plus det løse... og godt med ram.. især nu hvor crappy steam har overtaget
Avatar billede eonix Nybegynder
09. februar 2004 - 19:11 #8
Tjaaa - Hvis jeg nu siger følgende:

CPU: 3066 Mhz P4 800Mhz FSB
MB: ASUS P4C800 Deluxe
Ram: 1Gb PC 3200 Kingston
HD: 80G Seagate 7200 rpm
FX: Geforce FX 5200

Og jeg har startet cs serveren direkte fra steam.... og hvad gør jeg så forkert ???
Avatar billede predator-experten Nybegynder
13. februar 2004 - 22:38 #9
Man kan ikke hoste mere end 4-5 spillere på en cs server. Lige så snart den 9 mand kommer ind, så stiger pingen til 200. Det der med 12 spillere har jeg hørt så mange gange, fakt er, man kunne med 1.5 nogen gange trække 10 spillere, men så gik den heller ikke længere. DSL teknologien er simpelt hen for ringe.
Avatar billede eonix Nybegynder
14. februar 2004 - 09:17 #10
Hvilket vil sige at linien er aldeles ubrugelig for mig.... FUCKING LORTE DANSKE FORBINDELSER....
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
14. februar 2004 - 09:22 #11
du kunne jo overvejer en

G.SHDSL der kan du få 2,3 / 2,3

Men vent med at bestille ti efter den 15 hvor cybercity sænker priserne på denne forbindelse,

Jeg er dog stadig af samme mening som mange her inde, det må være din server, Jeg er ikke den store gamer, kender faktisk ikke spillet, men hvilket os køre din server

MC