Avatar billede naffats Nybegynder
09. februar 2004 - 19:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Photo Draw

Hvordan importerer jeg de udklip og billeder som ligger på
cd - en, så jeg er fri for at sætte cd i hver gang jeg skal bruge et clip-art f.eks.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. februar 2004 - 19:07 #1
kopier CD'en over på HDD'en start så Photo Draw gå i funktioner -> indstillinger -> Filplacering -> henvis til det hvor du har kopiere CD'en over
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. februar 2004 - 19:14 #2
når du installere PhotoDraw så hvis du ikke vælger standard installation med den anden (kan ikke huske hvad den hedder, er et stykke tid siden jeg installerede PD) -> så kommer der en træ struktur hvor du kan vælge hvilke dele der skal installeres -> tryk på CD 2 og vælg kør alt fra denne computer *mener jeg det hedder* også kopiere den selv CD 2 over på HDD'en og klare stierne.
Avatar billede naffats Nybegynder
09. februar 2004 - 19:16 #3
ok tak for det - jeg prøver
Avatar billede naffats Nybegynder
09. februar 2004 - 19:17 #4
ok tak for det - jeg prøver
Avatar billede naffats Nybegynder
09. februar 2004 - 19:35 #5
læg et svar rkhdk
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. februar 2004 - 20:00 #6
behold dem
Avatar billede naffats Nybegynder
14. august 2004 - 20:00 #7
.