Avatar billede swordcat Nybegynder
10. februar 2004 - 11:41 Der er 62 kommentarer og
2 løsninger

www.Try2Hack.nl?

Nogle som kender til det her link: www.try2hack.nl

Hvis DU gør, kan Du så ikke komme med en detaljeret forklaring på hvordan man "hacker" alle de forskellige levels.

Der er 100 stærke til den hurtigste

Takker lige på forhånd ;)

/Swordcat
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. februar 2004 - 11:45 #1
så vidt jeg husker, er det i strid med regler på sitet, at sådanne oplysninger lægges ud på nettet.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2004 - 11:46 #2
Det er vel også meningen at man selv skal prøve. Har du prøvet bare de første par stykker - de er ret nemme :o)
Avatar billede swordcat Nybegynder
10. februar 2004 - 11:47 #3
Ja det har jeg rent faktisk, men det er sådan at jeg allerede bliver stoppet på level2. Jeg kan simpelthen ikke klare den lille fætter ;O)
Avatar billede swordcat Nybegynder
10. februar 2004 - 11:48 #4
squashguy-->Hvorfor dog det ? Det er jo ikke ulovligt det jeg laver
Avatar billede kenp Novice
10. februar 2004 - 11:52 #5
læs reglerne på deres side!
http://www.try2hack.nl/rules/
Avatar billede swordcat Nybegynder
10. februar 2004 - 11:59 #6
Hvis i ikke kan skrive det her på eksperten.dk, så skriv til mig på min mail.

Her er min e-mail:canibus2003@ofir.dk
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. februar 2004 - 12:01 #7
Der er da ikke noget sjovt i at få foræret løsningen...
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. februar 2004 - 12:03 #8
level 2 er nu ikke så svær; det er blot en flashfil du skal ind og kigge i...
Avatar billede swordcat Nybegynder
10. februar 2004 - 12:54 #9
squashguy-->Det kan du have ret i, men hvis et kommende problem skulle opstår så kunne man lige lynhurtig slå op ;)
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 13:33 #10
Jeg fatter ikke en skid af den side. :-) Kan ikke engang komme forbi det første hvor man skal indtaste sit password.
Kan en, ikke lige fortælle hvad det går ud på og hjælpe mig lidt igang med det første level.

Det lyder jo sjovt, nok
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 14:04 #11
Hehehehe kom da igennem level 1.

Skal man bruge værktøjer til at komme forbi level 2??? Jeg mener, den der flashfil man skal kigge i, kan det gøres med en standard winxp installering
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 14:33 #12
Det er griner! :D Jeg er også gået lidt i stå i 2'eren...

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 14:37 #13
->lomse: Jeg tror vi skal have et program til at åbne flashfilen :D

HYGGE
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 14:43 #14
Hmmm. trode det var lavet så alle kunne være med, men så bliver det nok for nemt for nogen. ØV.
Kan man hente sådan et program i freewareudgave.
Avatar billede double-g Juniormester
10. februar 2004 - 14:43 #15
Bare åbn flashfilen i notepad. Det meste af det kan man ikke læse, men til slut kommer adressen på næste side i ganske almindelige bogstaver.
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 14:49 #16
Cool! :D

HYGGE
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 14:55 #17
Hmmm, kan ikke finde den :-))
Avatar billede kenp Novice
10. februar 2004 - 15:01 #18
jeg er lige kommet forbi nr 3 ;)
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 15:03 #19
Selve flashfilen, er det ikke den man får, når man ser kilde
Avatar billede izemate Nybegynder
10. februar 2004 - 15:03 #20
kenp > hvordan det ??
kan simpelt hen ikek finde pass i koden ??
har gemt xhtml filen
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 15:05 #21
->lomse: Du skal gemme flashfilen, eller lede efter den i dine temp filer. Og så skal du åbne den i notepad, og evt. kopiere teksten fra notepad ind i word, så kan du finde pass m.m...

HYGGE

P.S. Jeg kan heller ik kommer forbi 3'eren...
Avatar billede izemate Nybegynder
10. februar 2004 - 15:07 #22
bb_maze > det kan jeg heller ikke, har simpelthen kigget kildekoden tygt og tyndt igennem, og der er ingen af dem der virker :-)
måske kenp kan hjælpe ?
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 15:09 #23
Nej, der er ingen af dem der virker :D Jeg har også prøvet at kopiere stien ind til den site man bliver sendt til hvis man skriver det rigtige, men det virker ikke... Det forstår jeg bare ik helt at det ikke gør, for nede i bunden af koden i level 3 står der:

<!-- content -->
If you don't get a javascript prompt to enter the password, it means your browser doesn't support JavaScript.<br><br>Anyway, if you're good enough, you will get past this level just like any other!
<!-- end content -->

HYGGE
Avatar billede izemate Nybegynder
10. februar 2004 - 15:11 #24
ja det er jo bare hvis du ikke får den der password dialog frem så virker javascript ikke i ens browser
Avatar billede kenp Novice
10. februar 2004 - 15:11 #25
izemate ->gem flashfilen lokalt åben den i notepad ;) så kan du finde level 3 :) for så får du at vide hvad den hedder.

bb_maze du skal bare slå javascript til i din browser så kommer du vidre.
Avatar billede izemate Nybegynder
10. februar 2004 - 15:12 #26
kenp> mente hvordan du kom forbi nummer 3 ? de 2 andre var jo nemme nok :-)
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 15:20 #27
Du misforstår kenp. Jeg har slået javascript til... Jeg stødte bare på det stykke i koden og tænkte at det måske kunne hjælpe :D

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 15:21 #28
Hov... Det skulle ikke være et svar, se bort fra det.

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 15:29 #29
Ingen der kan hjælpe med level 3? Der er ingen af de passwords jeg finder der virker... Men skal man overhovedet bruge password...?

HYGGE
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 15:59 #30
FWS¯  p    »€  C 3™?
Courier New       *   wû    Ä°°­0 à Ìÿÿ      (  Username :
‰  ¯
    *   wû    Ä°°­0 à Ìÿÿ      (  Password :
Š  +Ä~ ?\   eË#_B
à¹Äk@  ÿÿÿ  ÿ    €5oßzs
àìàö0ß>(ß[ tR öî;)>/" ±N ±r3r
Pu‡ªÖüêPØà ?‘   eôßS
H©–Mhœ'[W  ÿÿÿÖÿÿÿÿ ÿ+++ÿ­¹$ú`ÅUÌ>ˆ ÿÿÿÖÿÿÿÿ ÿ+++ÿ  —Õð4½â:‰1ÎÏ<Ë\èÃ3"ŒžJ!äw“cžÓ
ML1wÑ5×?Æ «rÂÍ”øà¨$ù—)ÚâöÛý˃‡Ì2y
QÊk®Ò©ì€€ ?&   eË#_B
à  fÿÿ    ÿoßzg:À    ÙÀ    ìa¾|Q¾¶ è¤ìÜvR|^Dbœc:äg:ä  ëU·ÿùÓÀC‘°µ¸þYÌÒ° ù0äºÌùb½°ÑZSÜ?Ù­\×}6rö¸Ì ,Š»0½’F$æBT!ꣿÿ:P j,> ¹„À  ÿÿÿ  ÿ  fÿÿ    €!5oßzYΆðvp{oŸo­€:){ ÷”Ÿ‘ X§ Xιι(:ÃÕmÿþtðäln?–LÍ+ “ >K¬Ï–+Û ¥=ÃýšÕÍq‡Óg/k€,ÊÈ«³
Ù$bgV'3lÀ éUÿùÒ€Q` ?ð    \P– ¹„À  ÿÿÿ  ÿ    €5n?–s4¬ >L ù.³>X¯l tV”÷ökW5ÆMœ½® ³(
"®Ì/d‘‰9§P• gHz¨ïÿΔ ‹„ ©–Mhœ'[C€ ÿÿÿÖÿÿÿÿ ÿ+++ÿ n'å>8*    ~geÊv¸½¶ÿràáó žBÔršÄ«´ª{  ø@­¹$ú`ÅUÏÿ  ÿÿÿÖÿÿÿÿ ÿ+++ÿ q_¢æ9ÃYç™kfdQ€“ÉD<ŽòlsÚa©©†.ú&ºçøÄ—¼GQ ¿ H   eË#_B
à  3Ì oßzg:À    ÙÀ    ìa¾|Q¾¶ è¤ìÜvR|^Dbœc:äg:ä  ëU¬ÿùÔ ±À ¿        &                    –
  txtUsername –
  try2hack I–
  txtPassword –
  irtehh4x0r! I  ƒ level3-.xhtml _self       ÉuÝUå>UC ¿ ]
pSÎ[Ì~p½£Š€_TÝ   ÿÿ      -ÍáøVEì hd|ôT€—8–»GÐ^’Pà¨P ]î¯n     ¬à    ­áF‹¸ÞÀ  ‰
ýÈ    +

@ÿ°@   à Ìÿÿ       ( txtUsername Ž
É
ž>’ OE4†
      +  wû
¸ÿ°@  à Ìÿÿ       ( txtPassword Š
Pfe @

Jeg fatter ingenting looool
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 16:06 #31
Prøv at sætte det ind i word! Altså ctrl+a inde i notepad, så ctrl+c og så i word: ctrl+v

HYGGE
Avatar billede bb_maze Nybegynder
10. februar 2004 - 16:14 #32
Hvorfor bliver jeg ved med at lave svar? :S Nåh, men det er ikke med vilje...

HYGGE
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 16:29 #33
Så får jeg dette.

FWS¯
Courier New    *    Ä°°­0

    *    Ä°°­0

à¹Äk@
àìàö0ß>(ß[ öî;)>/"
Pu‡ªÖüêPØà‘
H©–Mhœ'[W­¹$ú`ÅUÌ>ˆ—Õð4½â:‰1ÎÏ<Ë\èÃ3"ŒžJ!äw“cžÓ
ML1wÑ5×?Æ «rÂÍ”øà¨$ù—)ÚâöÛý˃‡Ì2y
QÊk®Ò©ì€€
à    ÙÀ    ìa¾|Q¾¶  ëU·ÿùÓÀC‘°µ¸þYÌÒ°­\×}6rö¸Ì ,Š»0½’F$æBT!ꣿÿ:P­€:){ ÷”Ÿ‘–LÍ+“–+Û
Ù$bgV'3lÀ éUÿùÒ€Q`––s4¬”÷ökW5ÆMœ½®
"®Ì/d‘‰9§P•”–Mhœ'[C€    ~geÊv¸½¶ÿràáó žBÔršÄ«´ª{  ø@­¹$ú`ÅUÏÿ“ÉD<ŽòlsÚa©©†.ú&ºçøÄ—¼GQ
à    ÙÀ    ìa¾|Q¾¶  ëU¬ÿùÔ ±À    –

     ¿
 —8–»GÐ^’Pà¨P    ¬à    ­áF‹¸ÞÀ
    +

@ÿ°@

ž>’ OE4†
    +
¸ÿ°@

hahahahhaha jeg er nok ikke så god til det her.
Men det er jo lidt sjovt at prøve at komme vidre, og man lære jo også lidt af det, hvis man skal lave en hp en dag.
Avatar billede squashguy Nybegynder
10. februar 2004 - 16:34 #34
lomse.. i din første udgave, står det lige foran næsen på dig..
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 16:39 #35
Loooool, jeg ser ikke andet ind firkanter og streger og et par enkle ord.

Kan du ikke komme med et hint mere.:-))))
Avatar billede mat Nybegynder
10. februar 2004 - 20:12 #36
Det er 11 karakterer langt :)
Avatar billede lomse Nybegynder
10. februar 2004 - 22:10 #37
For søren da osse. Jeg ser det ikke.

Jeg bliver snart tosset af det her, man bliver jo helt bims i hovedet af at side og se på de åndsvage tegn og copy paste det l...

DAMMMMMMMM
Avatar billede baxos Nybegynder
11. februar 2004 - 02:31 #38

  txtUsername –
  try2hack I–
  txtPassword –
  irtehh4x0r! I
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
11. februar 2004 - 02:42 #39
try2hackrawks
Avatar billede swordcat Nybegynder
11. februar 2004 - 10:24 #40
Hmmm.......så i gider ikke at hjælpe mig :(

bb_maze-->Hvorfor har du lagt et svar?
Avatar billede b.b Nybegynder
11. februar 2004 - 11:29 #41
level 4

Nogen der har et hint..??
Avatar billede bb_maze Nybegynder
11. februar 2004 - 11:46 #42
->swordcat: Kig lige neden under... Af en eller anden grund skifter den selv over til svar...

HYGGE
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
11. februar 2004 - 12:46 #43
level 4>
appletking
pieceofcake
Avatar billede b.b Nybegynder
11. februar 2004 - 12:48 #44
>>saddam_hussein

men hvordan..??
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
11. februar 2004 - 17:17 #45
Kig i temporary internet files. Der ligger svaret i en fil som hedder 'level 4'
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2004 - 14:10 #46
nr 3... :(
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2004 - 14:12 #47
ahh got it ....nu er i 5th level ...muhahahha
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
14. februar 2004 - 14:28 #48
det er vel heller ikke så svært, når koden dertil står herinde.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2004 - 14:32 #49
jeg bruger ikke koderne...det er alt for kedeligt at bruge koder...man skal SELV..
Avatar billede squashguy Nybegynder
14. februar 2004 - 15:00 #50
jeg faldt forresten over en dansk udgave den anden dag..

http://www14.brinkster.com/dktry2hack
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 16:00 #51
er der nogen der er forbi level 6 :(
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 16:31 #52
LEVEL 7

Browser check: Sorry, but you must use Microsoft Internet Explorer 7.66 .....
jeg kan sikkert ik kom videre uden at installer exploror 7.66 :(
Avatar billede squashguy Nybegynder
16. februar 2004 - 18:34 #53
Det level er faktisk ganske nemt..
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2004 - 19:46 #54
hvor kan jeg finder explorer 7.66, exsister den overhoved ???
Avatar billede squashguy Nybegynder
16. februar 2004 - 19:53 #55
Uden at afsløre for meget, kan jeg da godt sige, at du IKKE skal installere nogen ny version af IE :)
Avatar billede swordcat Nybegynder
17. februar 2004 - 15:53 #56
dhil-->Hvordan har du det så......jeg melder mig snart ud af den skole ;)
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2004 - 21:14 #57
kom lige forbi skolen....når du har tid...ok ? sez Mate...
Avatar billede swordcat Nybegynder
19. februar 2004 - 12:04 #58
yep I'll do that ;)
Avatar billede swordcat Nybegynder
19. februar 2004 - 12:05 #59
dhil-->ligger du ikke lige et svar og tak for det du har sendt mig ;)
Avatar billede swordcat Nybegynder
14. april 2004 - 10:48 #60
lukker....hvis der ikke er andre der ligger et svar udover bb_maze
Avatar billede bb_maze Nybegynder
14. april 2004 - 11:47 #61
Der er ingen grund til at give mig point. Det var en fejl at det jeg skrev var svar.

Jeg synes at du selv skal snuppe pointene. Vi var i hvert fald en del som fik noget ud af det :D

HYGGE
Avatar billede ird Praktikant
14. april 2004 - 12:00 #62
Håbløst svært *G*
Avatar billede swordcat Nybegynder
19. april 2004 - 18:05 #63
hmmm.......ok så lukker jeg ;)
Avatar billede swordcat Nybegynder
03. maj 2004 - 11:51 #64
Snupper selv mine points :O)