Avatar billede michael7 Nybegynder
10. februar 2004 - 18:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

tastatur er mega underligt

mit tastetur opfører sig rigtig underligt, det er som om at der er aktiveret et slags hotkeys så d f.eks fungere som 'vis skrivebord' eller desktop r=run(kør) e=explorer(stifinder); hvad er der galt og hvordan retter jeg det.. ? tasterne virker fint nok vis jeg som her holder shift nede; jeg har slået caps lock til så skriften blir lille, det er kun ->m<- som ikke fungere.. med caps lock og shift..
Avatar billede c-holst Novice
10. februar 2004 - 18:50 #1
hvilket mærke er der tale om, og hvilken windows
Avatar billede michael7 Nybegynder
10. februar 2004 - 18:51 #2
det er et logitech keybord trådløs og windows 98
Avatar billede fangel Nybegynder
10. februar 2004 - 19:08 #3
mit gæt : Windowstasten har sat sig fast... (det mellem Ctrl og Alt)...

Win + E = stifiner,
Win + R = kør,
Win + M = Minimer alle,
Win + Shift + M = Maksimer alle
Win + F = find
osv...

da alle handlinger minder om dem du beskriver (hvilket passer med at Shift + M ikke giver M, men Win + Shift + M = "Maksimer alle")

prøv lige at undersøg om den skulle side fast, eller om driverene er gået i selvsving...

Bruger ikke selv Windows (mere) så kan ikke hjælpe dig yderligere i din søgen

Morten
Avatar billede ird Praktikant
10. februar 2004 - 19:10 #4
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/categories/DK/DA,CRID=1796

prøv lige at finde keyboarded her og hent den nyeste driver og genstart. Fjern evt den gamle først
Avatar billede -bom- Nybegynder
10. februar 2004 - 19:10 #5
AF installer din keyboard driver og installer den igen.
det kan også være noget med handikap funktion, eller din windows tast der hænger.
Avatar billede ird Praktikant
10. februar 2004 - 19:12 #6
Kommentar: dea_pg

Er ligesom sagt
Avatar billede fangel Nybegynder
10. februar 2004 - 19:58 #7
lars (ird) -> what... var det til mig eller "-bom-"... ;)
Avatar billede ird Praktikant
10. februar 2004 - 21:58 #8
Selvfølgelig ikke til dig dea pg :)
Dig har jeg ikke grund til at rette på for du laver altid fejl min ven :)
Det var til -bom-
Avatar billede -bom- Nybegynder
10. februar 2004 - 23:40 #9
Takker *G*
men når man ikke kan se det de andre har skrevet såååååååå.
glæder mig til at opdaterings hastigheden på E bliver = 10 sec.
Avatar billede ird Praktikant
15. februar 2004 - 11:12 #10
Har du brug for mere hjælp?
Avatar billede c-holst Novice
08. marts 2004 - 23:45 #11
Hvordan går det så?

Håber du har fået det til at køre

carsten
Avatar billede michael7 Nybegynder
28. december 2004 - 19:47 #12
ingen point her
Avatar billede c-holst Novice
28. december 2004 - 21:42 #13
fik du det til at køre ordentligt